نسخه چاپی

پهلوان پنبه‌هایی كه آبرو برای دولت نگذاشتند

عکس خبري -پهلوان پنبه‌هايي که آبرو براي دولت نگذاشتند

ارائه تحلیل‌های سست و توام با لغزخوانی روزنامه‌های دولتی در حالی است كه فهرست حامیان دولت در انتخابات شوراها یكی از بدترین نتایج ممكنه را كسب كرد.

به گزارش نما به نقل از کیهان، روزنامه‌هاي شهروند (ارگان هلال احمر)، خورشيد و ايران، خط تبليغاتي مشترکي را قبل و بعد از انتخابات رياست جمهوري در پيش گرفته بودند. مضمون اين تبليغات بر محور حضور نامزد حلقه انحرافي در انتخابات دور مي‌زند. برخي از تحليل‌هاي اين رسانه‌ها هم‌پوشاني مشترکي با جريان فتنه داشت و خطوط عملياتي و تبليغاتي آنها را با هدف اثبات خود- با حمايت از فتنه- دنبال مي‌کرد. پس از انتخابات اين خط پررنگ‌تر شده است.

ادعاهاي رسانه‌اي حلقه انحرافي مدعي حمايت از دولت در حالي است که فهرست مورد حمايت دولت در انتخابات شورا با کمترين اقبال عمومي در انتخابات شوراي شهر تهران مواجه شد و اعضاي فهرست چوب حلقه انحرافي را خوردند. در حالي که اصولگرايان ۱۴ کرسي و اصلاح‌‌طلبان ۱۱ کرسي را در شوراي شهر تهران از آن خود کردند، فهرست حاميان دولت نتوانست حتي يک نفر را نيز به شورا بفرستد. در اين فهرست، عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير کار برکنار شده، با ۵۰ هزار و ۱۷۹ رأي در رتبه ۸۱ ايستاده، پروين احمدي‌نژاد با ۳۵۳۳۹ رأي نفر نود و هفتم شد، کرد زنگنه با ۲۶ هزار رأي در جايگاه ۱۰۵ قرار گرفت، هما فلاح همسر مرتضوي در رتبه ۱۱۴ ايستاد و... نفرات آخر اين فهرست با ۳ يا ۴ هزار رأي در رتبه‌هاي ۳۲۶، ۳۳۹ و ۴۴۴ قرار گرفتند.

يادآور مي‌شود برخي رسانه‌هاي وابسته به حلقه انحرافي يک سال گذشته عملا در نقش دستگاه تقويت امواج جريان فتنه عمل مي‌کردند و اکنون که باعث بي‌اعتمادي مردم به حاميان ويژه دولت شده‌اند، مجددا با وقاحت براي خود نوشابه باز مي‌کنند و از کرامات حلقه انحرافي مي‌نويسند.

۱۳۹۲/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...