نسخه چاپی

امضاء 70 نماینده برای جداسازی وزارتخانه راه و شهرسازی

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: طرح جداسازی دو وزارتخانه راه و مسكن و شهرسازی به مجلس ارائه شده و بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان با این طرح موافق و آن را امضا كرده‌اند.

به گزارش نما، احمد جباری صبح امروز طی نشستی خبری اظهار داشت: از زمان ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی به عینه شاهد افت توجه بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه به حوزه‌های راه بوده‌ایم و از آن جا که وزارتخانه جدید باید بر بخش‌های متعددی در کشور از جمله بر بخش‌های راه زمینی، هوایی و دریایی و فرودگاه‌های و صنعت ریلی و ... علاوه بر این بر حوزه مسکن و توسعه زیربناهای آن متمرکز شود، عملا مشکلات زیادی برای این حوزه‌ها به‌وجود آمده و لذا نمایندگان تصمیم گرفته‌اند تا در قالب طرحی این دو وزارتخانه ادغام شده را از هم منفک کنند.

وی افزود: هم اکنون این طرح دارای بیش از ۷۰ امضای نمایندگان ملت است و بر شمار امضاها نیز افزوده شده که انتظار می رود با توجه به عزم جزمی که نمایندگان در این زمینه دارند،‌ این تفکیک در صحن علنی مجلس مطرح و مورد تائید و تصویب نمایندگان قرار گیرد.

جباری خاطرنشان کرد:‌ حوزه‌های متعددی تحت مدیریت این وزارتخانه قرار دارد و شخص وزیر نمی‌تواند تمرکز کافی را بر روی هر کدام از این حوزه‌ها داشته باشد و از آن جاییکه بخش‌های متعدد این وزارتخانه تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارند، لذا هرگونه کم کاری در هر بخشی و یا غفلت از هر حوزه‌ای موجب نگرانی و مشکل برای مردم می‌شود و لذا نمایندگان با مشاهده وضعیت فعلی تاکید دارند که این دو وزارتخانه از هم منفک شوند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ادغام صورت گرفته در قالب دو وزارتخانه راه و مسکن مشکلاتی را برای مردم به‌ دنبال داشته و شاهد بوده‌ایم که برخی از بخش‌ها عملا به حال خود رها شده و برنامه‌ریزی‌های راهبردی در مورد آنها وجود ندارد و لذا مجموعه نمایندگان امضا کننده این طرح بر این باورند که باید هر چه سریعتر جلوی تبعات ناشی از این مسئله را گرفت.

۱۳۹۲/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...