نسخه چاپی

مورینیو: بارسا فینالیست است

عکس خبري -مورينيو: بارسا فيناليست است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با كسب پیروزی 5 بر 2 مقابل آپوئل به نیمه نهایی رسیدیم و به وظیفه خود خوب عمل كردیم.

به گزارش نما، فارس به نقل از سایت یوفا نوشت: خوزه مورینیو که شب گذشته تیمش در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 5 بر 2 بر آپوئل قبرس غلبه کرد، اظهار داشت: می‌دانستیم برای آپوئلی‌ها غیر ممکن است به خانه ما بیایند و 4 بر یک ما را شکست دهند. از طرفی ایجاد انگیزه نزد بازیکنان جوانم نیز کاری راحت نبود. خوشحالم که با کسب برتری 5 بر 2 به وظیفه خود خوب عمل کردیم.

وی افزود: برای این دیدار به چند بازیکن مجبور به دادن استراحت شدم . زیرا هنوز تا پایان فصل فاصله داریم و ضمن آن‌که رویارویی‌های دور نیمه نهایی با بایرن را نیز پیش رو خواهیم داشت.

خوزه مورینیو که تیمش در بازی رفت نیز 3 بر صفر برنده شد، ادامه داد: از نحوه پیشرفت تیمم درلیگ قهرمانان راضی هستم. از زمانی که اینجا کار می‌کنم رئال مرتب پیشرفت کرده است. قبل از من رئال گرفتار یک مقطع تاریک در لیگ قهرمانان شده بود و از یک چهارم نهایی بالاتر نمی‌آمد؛ اما اکنون دو بازی دیگر تا رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاصله داریم.

سرمربی کهکشانی‌ها ادامه داد: به آپوئلی‌ها هم تبریک می‌گویم. آن‌ها تا به این جا کار خارق العاده‌ای در فصل جاری انجام دادند.

آقای خاص در مورد رویارویی با بایرن در نیمه نهایی اظهار داشت: فکر می‌کنم دو بازی بسیار جالب اما سخت را مقابل بایرن در پیش داریم. به نظرم بارسا به بازی نهایی می‌رسد اما سرنوشت جدال ما با بایرن قابل پیش بینی نیست.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...