نسخه چاپی

فائزه هاشمی: خاتمی بی عرضه و دیكتاتور است

باید بگویم خاتمی در دوره فعالیتش عرضه نداشت و آنقدر در دوران فعالیتش تقلب شد كه حاج آقا (هاشمی رفسنجانی) نتوانست با آن همه تقلب، رأی بیاورد.

به گزارش نما، بولتن نیوز به نقل از رویداد، فرزند هاشمی رفسنجانی طی گفت و گویی در حاشیه یکی از مراسم های غیرقانونی در سال 88 عنوان میکند: من عامل اصلی این دیکتاتوری ها را خاتمی می دانم. در 18 تیر، خاتمی مسیر را به سمتی برد که اسامی را اعلام کرد و دست همه اصلاح طلبان را رو کرد تا حادثه 18 تیر بوجود آمد و نظام هم هوشیار شد که اگر نجنبد مثل زمان شاه از بین خواهد رفت و از اینجا دیکتاتوری ها آغاز شد.

ما یک دموکراسی نیم بندی در کشور داریم مثلاً من یک دوره در انتخابات شرکت می کنم و با رأی بالا رأی می آورم؛ ولی در یک دوره دیگر رأی نمی آورم. اساساً تاریخ ما مشکل دارد و به لحاظ روانشناسی ، جامعه ما "قهرمان ساز و اسطوره کش " است یعنی عده ای را یک روز می بریم بالا و یک روز می اندازیم پایین. سیستم روانشناسی جامعه ما اشکال دارد. یکی از مشکلات اساسی ما این بود که خاتمی کاره ای نبود . فائزه هاشمی درباره اینکه چرا هاشمی و خاتمی در دوران فعالیتشان نیروهای خود را برای مقابله با چنین موضوعاتی در سازمانها قرار ندادند تا این روند فعلی را کنترل کنند، گفت: باید بگویم خاتمی در دوره فعالیتش عرضه نداشت و آنقدر در دوران فعالیتش تقلب شد که حاج آقا (هاشمی رفسنجانی) نتوانست با آن همه تقلب، رأی بیاورد؛ آخرش هم خاتمی اعلام کرد که انتخابات سالم برگزارشده چون خودش برگزار کننده بوده و در این باره خیانت های بسیاری کرد .

هاشمی ادامه داد: ما اصلاح طلبان هم هرجا که بوده ایم سوخته ایم و بعد از دوم خرداد هم بین اصلاح طلبان تفرقه شد. وی با انتقاد از اصلاح طلبان درباره حضور همزمان 5 نامزد در دوره قبل ریاست جمهوری گفت: اگر در آن دوره، اصلاح طلبان این 5 نامزد را یکی می کردند و پشت سر هاشمی قرار می گرفتند کار همان مرحله اول تمام شده بود؛ معین و مهرعلیزاده با حضورشان می خواستند چکار کنند ؟!

دختر هاشمی رفسنجانی در ادامه این گفت و گو خاطرنشان کرد: خاتمی مشکلات زیادی دارد و اگر هم می آمد نمی توانست کاری بکند، مگر خاتمی دفعه قبل چکار کرده بود فقط رأی داشت و گرچه رأی آورد؛ اما دشمنانش هم زیاد بودند؛ اما موسوی چون نبوده دشمن هم نداشته است و اصولگرایان هم حامی او بودند و حامی خاتمی نبودند؛ اصلاً موسوی خیلی بهتر است.

۱۳۹۲/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...