نسخه چاپی

انتقاد زندی از صدا و سیما

عکس خبري -انتقاد زندي از صدا و سيما

هافبك چپ پای استقلال از نحوه گزارش پیمان یوسفی در دیدار برابر الجزیره امارات ناراحت است و می‌گوید در همه جای دنیا تنها درباره مسائل فنی و جریان بازی اظهار نظر می‌كند.

به گزارش نماو به نقل از ايسنا، فريدون زندی درباره دیدار استقلال و الجزيره گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از همان دقایق ابتدایی، بازی هجومی را در دستور کار داشتیم. در این دیدار ما مستحق برد بودیم، اما فوتبال بدشانسی خود را به ما نشان داد و روز بدی را پشت‌ سر گذاشتیم.
زندی ادامه داد: در این بازی، ما هرچه توپ روی دروازه الجزیره فرستادیم به در بسته خوردیم و توپ‌هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نشد. در عوض این الجزیره بود که از ضدحملاتش به خوبی استفاده کرد و به گل برتری دست یافت. دوست داشتم در این بازی گل پیروزی را می‌زدم. مطمئن باشید این تیم را در امارات شکست می‌دهیم.
زندی درخصوص اظهارنظر گزارشگر در مورد وضعیت ظاهری‌اش گفت: در هیچ‌جای دنیا، گزارشگران به ظاهر و مسائل شخصی بازیکنان وارد نمی‌شوند، اما این قضیه در ایران باب شده و به کوچک‌ترین مسائل یک بازیکن رسیدگی می‌کنند، در حالی که یک گزارشگر باید نکات فنی و جریان‌ بازی را بازگو کند. من از این گزارشگر ناراحتم و به مسئولان باشگاه این مسئله را عنوان می‌‌کنم. اگر من کاری خلاف قانون انجام داده باشم مسئولان فدراسیون تذکر لازم را به من می‌دادند.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...