نسخه چاپی

دردسرساز شدن ماموریت رویانیان

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مشكلاتی كه به وجود آمده ما به عنوان مدیرعامل كمتر در خدمت رویانیان هستیم و انشاالله در هیئت مدیره از ایشان استفاده می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، فداحسین مالکی اظهار داشت: همان‌طور که از قبل مطلع بودید ماموریت محمد رویانیان مدت‌هاست که برای ایشان دردسرساز شده که نهایتا باید تصمیمات جدیدی گرفته شود.

وی افزود: به خاطر همین موضوع ما دیگر به عنوان مدیرعامل کمتر در خدمت ایشان هستیم اما رویانیان کماکان عضو هیئت مدیره خواهد بود.خیلی سعی شد تا این مشکل حل شود اما متاسفانه امکان‌پذیر نشد و حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

مالکی در مورد جایگزین رویانیان نیز گفت: گزینه‌های مختلفی را داریم و انشاءالله در اولین جلسه هیئت مدیره تا 2روز آینده پس از جمع‌بندی‌های انجام شده نظر خودمان را اعلام خواهیم کرد. البته رویانیان هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و به ایشان بابت تلاش‌های بی‌شائبه‌اش تبریک می‌گوییم.

وی درباره حضور برخی از روسای فدراسیون های ورزشی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: خواهش می کنیم که دوستان از هر گونه گمانه زنی خودداری کنند چرا که چنین گزینه‌هایی مدنظر نیستند. برای معرفی مدیرعامل جدید باید جلسه هیئت مدیره تشکیل شود و با برگزاری چنین جلسه ای تا 2 روز آینده می توانیم تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

۱۳۹۲/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...