نسخه چاپی

اخراج كاركنان اداری بزرگ‌ترین تولیدكننده طلای جهان

باریك گولد كه بزرگ‌ترین تولیدكننده طلای جهان است، قصد دارد یك سوم از كاركنان اداری در مقر مركزی‌اش در تورنتو و دفاتر دیگر را اخراج كند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که جمی سوکالسکی، مدیرعامل باریک گولد در نشستی که با کارکنانش در تورنتو داشت، خبر این اخراج‌ها را اعلام کرد.

به گفته منابع آگاه، بیش از 400 نفر به عنوان کارمند در دفاتر این شرکت در تورنتو مشغول به کارند.

باریک گولد که حدود 25 هزار نیروی کار در سراسر جهان دارد. همچنین درصدد کاهش نیروهای کار در شماری از کارگاه‌های معدنی خود است.

این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که حدود 50 کارمند را در آمریکا اخراج می‌کند و اوایل ماه جاری نیز از اخراج کارمندانش در استرالیا خبر داده بود.

این تولیدکننده طلا و شرکت‌های معدنی دیگری مانند نیومونت ماینینگ و نیوکرست ماینینگ به دلیل کاهش قیمت طلا در حال کوچک کردن ابعاد فعالیت‌شان و اقداماتی مانند تعطیلی پروژه‌های توسعه، کاهش هزینه اکتشاف و تعدیل نیروی کار هستند.

شرکت نیومونت نیز اوایل ماه جاری اعلام کرد: نیروی کارش در دنور کلرادو را حداقل 33 درصد ظرف سه ماه آینده کاهش می‌دهد و تولیدکننده طلای استرالیایی نیوکرست نیز حدود شش میلیارد دلار از ارزش دارایی‌هایش را کاهش خواهد داد.

۱۳۹۲/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...