نسخه چاپی

ابطال انتخابات شوراها در برخی حوزه‌ها

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان تهران با بیان اینكه احتمال ابطال انتخابات شوراها در برخی حوزه‌ها وجود دارد٬ گفت: در رسیدگی به شكایات بر اساس مر قانون عمل خواهیم كرد.

به گزارش نما ، ابراهیم نکو گفت: تاکنون شکایاتی درخصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران به شورای عالی نظارت ارائه شده است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رسیدگی به شکایات بر اساس مر قانون عمل خواهیم کرد٬ تصریح کرد: صحت و سقم برخی شکایاتی که به دست هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تهران رسیده، مشخص نیست و بر اساس مستنداتی که از قبیل فیلم و گزارشات وجود دارد شکایات را بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها ۵روز دیگر به بررسی شکایات وارد خواهد شد٬ ادامه داد: برخی گزارشات و مستندات نشان از تاثیرگذاری بر انتخابات شوراها دارد که باید صحت و سقم آنها مشخص شود.

عضوهیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان تهران با بیان اینکه احتمال ابطال نتیجه انتخابات در برخی حوزه‌ها وجود دارد٬ گفت: با بررسی‌های که صورت می‌گیرد احتمال ابطال انتخابات در برخی حوزه‌ها وجود دارد.
منبع: خانه ملت

۱۳۹۲/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...