نسخه چاپی

نمره رهبر ایران 20 است/ او از نتیجه انتخابات اصلا غافلگیر نشد

«نظام جمهوری اسلامی، ستاد انتخابات و رهبری برندگان قطعی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم بودند.»

به گزارش نما به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي گويانيوز وابسته به گروهک‌هاي ضد جمهوري اسلامي ضمن درج اين مطلب، از قول رشيد-الف (از اعضاي سابق دفتر تحکيم) نوشت: نظام جمهوري اسلامي برنده انتخابات بود. برگزاري انتخاباتي سالم و بي‌مسئله که همه جناح‌ها نسبت به سلامت آن معترفند نه تنها بار ديگر اعتماد مردم به «نهاد انتخابات در جمهوري اسلامي» را احيا کرد بلکه بر ذخيره مشروعيت دموکراتيک نظام جمهوري اسلامي به نحوي محسوس و کم‌سابقه افزود: اين انتخابات شکست مطلق «پروژه مشروعيت‌زدايي از جمهوري اسلامي» بود که به خصوص طي سال‌هاي اخير از سوي بخشي از اپوزيسيون دنبال مي‌شد. انتخاب حسن روحاني هم بر مشروعيت داخلي و بين‌المللي نظام خواهد افزود و هم از شکاف بين دولت- ملت خواهد کاست و اين همه در درجه اول به پايايي و ماندگاري نظام جمهوري اسلامي و شکوفايي اقتصادي و سياسي کشور کمک خواهد کرد. نويسنده مي‌افزايد به جد معتقدم نظام جمهوري اسلامي دستاوردهاي به دست آمده در اين انتخابات را بيش از هر چيز مديون تدبير رهبري نظام است. عملکرد و اراده مقام رهبري نقش مهمي در تضمين سلامت اين انتخابات داشت.

مهدي جامي سردبير اخراجي راديو زمانه نيز با تاکيد بر اينکه «من ترديد ندارم و به اين سخن [آيت‌الله] خامنه‌اي باور دارم که چندين بار گفت راي مرا کسي نمي‌داند و کسي هم نخواهد دانست»، مي‌نويسد: او [رهبري] رسانه‌هاي خارج از کشور را منفعل و تا حدي مضحکه کرده است که نتوانستند دست او را بخوانند. مردم را اميدوار کرده ترديدهاي بسياري از مردم را زدوده است. اختلاف احتمالي بين مسئولان را که مي‌توانست با انتخاب هر نامزد اصولگرايي بالا بگيرد حل کرده است و اختلافات دولت با باقي نظام را کاملا دفن کرده است. به کشور ثبات و آرامش بخشيده و انتخاباتي آرام برگزار کرده است. او وضعيتي درست کرده که حتي هاشمي بگويد انتخابات بي‌شبهه بوده است.

وي در وب سايت خود تصريح مي‌کند: اين نتيجه يکي از بهترين مهندسي‌هاي انتخاباتي در سال‌هاي پس از ۷۶ است. کاري با نمره ۲۰. در اين مهندسي هيچ جايي براي غافلگيري وجود ندارد. نکته اصلي هم همين است که خامنه‌اي اصلا و ابدا از نتيجه انتخابات غافلگير نشد. او درست همان نامزد را مي‌خواست که انتخاب شد و با دست مردم تاس خود را ريخت.

وي اين را هم نوشته که «رهبر جمهوري اسلامي فردي بسيار هوشمند و تماما سياسي و يک ژنرال کارآمد است. او از دانش روز و کاملا مدرن در علوم سياسي و از مشورت بهترين تحليلگران سياسي و جامعه‌شناسان استفاده مي‌کند. هر نوع دست کم گرفتن او صددرصد خطاست.»

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...