نسخه چاپی

خرافه‌گرایی باعث تولید سی‌دی ظهور نزدیك است شد

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینكه اطرافیان احمدی نژاد قصد دارند با اینگونه مظلوم نمایی ها از اعتقادات مردم استفاده ابزاری كنند، گفت: نتیجه اظهارات خرافه گرایانه و چاپلوسانه اطرافیان احمدی نژاد عبور از جایگاه ولایت فقیه است.

سبحانی نیا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اظهارات احمدی نژاد و الهام درباره بازگشت و رجعت با حضرت ولیعصر (عج) در زمان ظهور، با بیان اینکه علت عمده مشکلات احمدی نژاد حضور تعدادی افراد متملق در اطرافش است، گفت: این افراد از ابتدا شروع به اظهار برخی صحبت هایی کردند که نباید می گفتند در حال حاضر نیز توان پذیرش پایان کار دولت دهم را ندارند.


نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد متملق و چاپلوس که عامل همه گرفتاری های احمدی نژاد بودند حاضر به کنار گذاشتن تملق و چاپلوسی های خود نشدند، افزود: آنها حاضر نشدند که با کنار گذاشتن تعاریف بی مبنا و بی معنا باعث بحث و جدل در جامعه نشوند.


وی با بیان اینکه سخنان مطرح شده در نشست گرامیداشت گفتمان سوم تیر همچون اظهارات الهام مبنای اعتقادی درستی ندارد، ادامه داد: این اظهارات متاسفانه ناشی از روحیه تملق گویی و مجیزه گویی است که در طول این ۸ سال شاهد بودیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اطرافیان احمدی نژاد قصد دارند با اینگونه مظلوم نمایی ها از اعتقادات مردم استفاده ابزاری کنند، تصریح کرد: باید دانست که ملت ایران مردم روشنی هستند و نگاه و عمل آنها جهتشان را مشخص می کند.


وی با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که از اینگونه اظهارات تملق گرایانه به ستوه آمدند، افزود: مردم ایران در پی حاکم شدن اعتدال و خط مشی عقلانی در کشور بوده و برای رهایی از فضای تملق و چاپلوسی و بحث های بی مبنا و درگیری ها و افراط و تفریط جهت خود را انتخاب کردند اما اطرافیان احمدی مردم را نشناخته و تصور می کنند با بیان این مسائل می توانند بر مردم تاثیر گذارند.

سبحانی نیا با بیان اینکه وجود همین خرافه گرایی، پیشگویی و طرح مسائلی از آخرالزمان باعث انتشار "سی دی ظهور نزدیک است" شد، گفت: این تفکر باعث ایجاد بسیاری از گرفتاری ها در اطراف احمدی نژاد شد که تا هم اکنون ادامه دارد و نه احمدی نژاد می تواند خود را از این تفکر جدا کند و نه آنها جدا می شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نتیجه این گونه اظهارات خرافه گرایانه و چاپلوسانه اطرافیان احمدی نژاد هم در نشست دیروز و هم در طی ۸ سال گذشته عبور از جایگاه ولایت فقیه است، تصریح کرد: اگر هم آنها چنین قصدی نداشته باشند نتیجه این اظهارات و حرکات باعث زیر سوال بردن نظام ولایی می شود.

سخنگوی دولت در همایش خادم مظلوم که در امروز (نیمه شعبان) برگزار شد، اظهار کرده احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان(عج) با رجعتی دوباره باز خواهد گشت. احمدی نژاد نیز در این مراسم ادعا کرده که با صاحب اصلی برمی‌گردد./

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...