نسخه چاپی

خوردبين: رويانيان بايد برود؛ او كارنامه موفقي ندارد

عقده های خوردبین از رویانیان سر باز كرد!

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من موافق حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل در این باشگاه نیستم.

برکناری غیرمنتظره محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شرایط این باشگاه را تغییر داده است و گفته می‌شود محمود خوردبین سرپرست سابق این تیم یکی از گزینه‌های اعضای هیئت مدیره است.

وی امروز در گفت‌وگو با رادیو در ارتباط با حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: قبلاً از طریق وزارت ورزش برای حضورم در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تماس‌هایی گرفته شد و روز گذشته هم رئیس هیئت مدیره باشگاه با من تماس گرفت و گفت امروز ساعت 18 در جلسه هیئت مدیره شرکت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌داند موضوع جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه چیست، گفت: نمی‌دانم موضوع این جلسه حول چه مسئله‌ای است اما احتمالا برای انتخاب مدیرعامل جدید است.

خوردبین در مورد اینکه آیا با حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل موافق است یا خیر، اظهار داشت: من هیچ وقت موافق حضور او به عنوان مدیرعامل نبوده و نیستم. شاید از لحاظ مالی شرایط خوبی را فراهم کرده باشد اما از لحاظ نتیجه‌گیری و تیمی خوب نبوده و با این همه هزینه‌ای که شده تیم نتیجه نگرفته است که این نشان می‌دهد این باشگاه مشکل مدیریتی دارد.

وی درباره حضور علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: من همیشه تاکید داشتم که علی دایی به درد این تیم می‌خورد و در جلسه هیئت مدیره هم از او دفاع می‌کنم و امیدوار هستیم با کمک او و بازیکنان تیم نتایج خوبی بگیرد.

سرپرست سابق پرسپولیس در این رابطه که رفت و آمدهای مدیریتی در روند نتیجه‌گیری این تیم تاثیرگذار بوده و اینکه تاکنون کدام مدیران عامل در این باشگاه موفق بودند، تاکید کرد: ثبات مدیریتی مهم است اما تا جایی که یادم است آقایان عابدینی و کاشانی موفق‌ترین مدیران این باشگاه بودند بخصوص آقای عابدینی که خودش ورزشی بوده و کارهای مفیدی انجام داده است.

خوردبین در پایان در جواب این پرسش که اگر از او بخواهند مدیرعامل شود، قبول می‌کند یا خیر، گفت: اگر لیاقت داشته باشم قبول می‌کنم.

۱۳۹۲/۴/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...