نسخه چاپی

نجابت:

فردی از دولت در دولت بعد حضور ندارد

یك عضو شورای مركزی فراكسیون اصولگرایان مجلس با تاكید بر اینكه یكی از معیارهای اصلی افراد برای حضور در كابینه یازدهم قبول داشتن خط مشی رئیس‌جمهور منتخب است، پیش‌بینی كرد كه فردی از دولت فعلی در كابینه یازدهم حضور نداشته باشد.

حسین نجابت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص معیارهای انتخاب افراد برای حضور در کابینه یازدهم گفت: طبیعتا افرادی که نیاز فعلی انقلاب به خصوص موقعیت منطقه‌ای و جهانی ایران را درک می‌کنند باید در کابینه حضور داشته باشند طبیعتا عقب‌گرد به عقب، موضوعی است که نباید در ذهن افراد حاضر در کابینه یازدهم باشد.


وی همچنین گفت: البته توصیه بنده به آقای روحانی این است که از افراد خیلی مسن برای کابینه‌شان استفاده نکنند بهتر است افراد جوان را انتخاب کنند.


این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: طبیعتا کسانی که در کابینه حضور دارند باید خط مشی رئیس جمهور را قبول داشته باشند. از آنجا که رئیس‌جمهور منتخب از اعتدال صحبت می‌کند بنابراین باید انتظار داشت که کابینه‌اش نیز از افراد معتدل تشکیل شود چرا که اعضای هر کابینه باید خط رئیس‌جمهور را قبول کرده و از آن پیروی کنند و این اصل مهم و اساسی به شمار می‌آید.


نجابت در خصوص احتمال استفاده رئیس جمهور منتخب از افراد حاضر در دولت فعلی گفت: فکر نمی‌کنم که آقای روحانی از دولت فعلی در کابینه‌اش استفاده کند البته ممکن است از تیم اصولگرایان بیرون از دولت فعلی و یا افراد حاضر در دولت‌های قبلی استفاده کند.


وی در پایان در خصوص جو مجلس برای دادن رای اعتماد به کابینه روحانی گفت: مجلس با پافشاری بر اصول خود آمادگی هر گونه همکاری با کابینه یازدهم را دارد.مجلس کاملا مستعد همکاری است و فعلا هیچگونه تعارضی ندارد.

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...