نسخه چاپی

نامه بازیكنان پرسپولیس به وزیر ورزش+ عكس

بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان جدایی رویانیان از پرسپولیس را شبیه به خارج شدن از ریل دانستند.

 به گزارش نما به نقل از فارس، کنار گذاشتن محمد رويانيان از مديرعاملي باشگاه پرسپوليس امروز جو عجيبي را در اردوي قرمزپوشان در رامسر به وجود آورد. از همين رو بازيکنان اين تيم نامه‌اي را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان نوشتند.

جناب آقاي دکتر عباسي

وزير محترم ورزش و جوانان

با سلام و اداي احترام

همانطور که اطلاع داريد در سال‌هاي اخير يک تجربه تلخ در باشگاه پرطرفدار پرسپوليس همواره تکرار شده و آن هم تصميم پي‌درپي در تغيير مديريت اين باشگاه مردمي است. اغلب نتايج مخرب و غيرقابل جبران نيز با اين تصميم‌ها به بار آمده است. متاسفانه جرياني خاص و منفعت‌طلب که طي سال‌هاي گذشته فقط در پي منافع شخصي خود بوده‌اند، دوباره دست به کار شده و تحرکاتي در جلب تخريب پرسپوليس و برکناري رويانيان آغاز کرده‌اند تا پرسپوليس را از روي ريل موفقيت خارج کنند.

در ادامه نامه آمده: اين فعل و انفعالات بايد براي ضربه زدن به پرسپوليس مورد بررسي قرار گيرد. اين درحالي است که پرسپوليس هواداران پرشور آن پس از پشت سر گذاشتن بحران‌هايي پي‌درپي اکنون با انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي به آينده تيم محبوب خود اميدوارند و بيش از هر چيز نيازمند آرامش است.

ما بازيکنان پرسپوليس نيز همراه و همگام با هواداران پرشور خود ثبات مديريت در پرسپوليس و بقاي رويانيان را راهکار اصلي براي رسيدن به ساحل آرامش و موفقيت اين تيم مي‌دانيم.

بر همين اساس از حضرتعالي که انساني صالح بوده و دانايي و توانايي داريد، تقاضا داريم تحت تاثير تحرکات مشکوک اخير قرار نگيريد و مثل هميشه با تمام قدرت از رويانيان حمايت کنيد تا هم نزد مردم و هم در پيشگاه عدل الهي روسفيد و سربلند باشيد.

ارادتمند شما؛ بازيکنان و کادر فني باشگاه پرسپوليس

اين نامه امروز با همکاري بازيکنان پرسپوليس تهيه و به امضا رسيد.

برخي از بازيکنان پرسپوليس قرار است تا امشب به اردوي سرخ پوشان در رامسر اضافه شوند که با تکميل امضاي تمامي اعضا، اين نامه فردا توسط نماينده‌اي از سوي باشگاه پرسپوليس به وزير ورزش و جوانان داده شود.


nf00046029-1.jpg

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...