نسخه چاپی

فرار شیخ فتنه گر با خوردروی سفارت قطر

یك رونامه لبنانی نوشت كه احمد الاسیر شیخ سلفی افراطی صیدا با خودروی سفارت قطر از دست ارتش لبنان فرار كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه الدیار چاپ لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت که احمد الاسیر شیخ سلفی افراطی صیدا بعد از صدور حکم بازداشت وی برای فرار از دست ارتش لبنان با همراهی یک خودروی دیپلماتیک وابسته به سفارت قطر از مسجد بلال بن رباح در منطقه عبرا در صیدا فرار کرد.

از سوی دیگر روزنامه الانباء چاپ کویت نیز اعلام کرد که احمد الاسیر و تعدادی از یاران نزدیک وی به منطقه حی التعمیر واقع در اردوگاه فلسطینی عین الحلوة رفته‌اند.

قطر مهم‌ترین عامل منطقه‌ای غرب برای تغذیه مالی و تسلیحاتی سلفی‌های افراط گرای منطقه برای اجرای توطئه فتنه شیعه و سنی در جهان اسلام است.

مروان شربل وزیر کشور لبنان دیشب با اعلام خبر فرار احمد الاسیر گفت که محل اختفای وی معلوم نیست.

ارتش لبنان دیروز در درگیری با تروریست‌های سلفی متجاوز به نیروهای ارتش موفق به مهار فتنه‌ای شد که توسط عناصر هوادار احمد الاسیر شیخ سلفی افراطی در عبرا و صیدا درست شده بود.

ارتش در این درگیری‌ها، منطقه عبرا و صیدا را تحت تسلط کامل خود گرفت و احمد الاسیر نیز بعد از تسلط نیروهای ارتش بر مخفیگاه و منطقه استقرار خود به مکان نامعلومی فرار کرد.

بنا بر اعلام رسانه‌های لبنانی تعداد زیادی از هواداران الاسیر بازداشت و برخی از آنها بعد از شدت گرفتن درگیری‌ها تسلیم شده‌اند.

روزنامه الجمهوریه نوشت که تعداد کشته‌های ارتش به 21 نفر رسید و در طرف مقابل نیز 60 نفر از طرفداران الاسیر کشته شده و 50 نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...