نسخه چاپی

عضو هيات رئيسه كميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با نما:

اعلام آمادگی و همكاری حسن روحانی برای تنظیم بازار ماه رمضان

عکس خبري -اعلام آمادگي و همکاري حسن روحاني براي تنظيم بازار ماه رمضان

رئیس جمهور منتخب هم در تنظیم بازار ماه رمضان با دولت همكاری خواهد كرد.

گروه سیاسی نما :آنطور که دولت فعلی اعلام کرده است به گونه ای سعی دارند بازار را تنظیم کنند که هم آسیب به جامعه وارد نشود وهم به درستی مایحتاج عمومی مردم در این ماه مدیریت شود، رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هم برای همکاری با دولت اعلام آمادگی کردند.
ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما درباره فعالیتهای دولت برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اعلام کرد: با توجه به اینکه در اواخر عمر دولت دهم قرار گرفته ایم، و از سوی دیگر در آستانه شروع کار دولت یازدهم در کشور هستیم هم رئیس جمهور فعلی و هم رئیس جمهور منتخب تمام سعی خود را خواهند کرد که در ماه رمضان به خصوص اقشار آسیب پذیر دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.
وی افزود: آنطور که دولت فعلی اعلام کرده است به گونه ای سعی دارند بازار را تنظیم کنند که هم آسیب به جامعه وارد نشود وهم به درستی مایحتاج عمومی مردم را در ماه رمضان را مدیریت کنند، رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هم اعلام آمادگی کردند در این زمینه با دولت همکاری داشته باشند، با توجه به کاهش قیمت ارز در کشور به شکل مطلوب طی روزهای اخیر این امیدواری وجود دارد که در ماه رمضان هم مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت برای انجام اقدامات ارزشمند در روزهای پایانی حضور خود تاکید کرد: آقای احمدی نژاد در روزهای آخر حضور خود سعی دارد با اقدامات ارزشمند دیگری کاری کند که رضایت مندی مردم افزایش یابد من معتقدم دولت بیشترین فشار را به خود وارد خواهد کرد که مشکلات مردم در این ماه حل شود و هیچ کاستی وجود نداشته باشد.
ابراهیم نکو عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس درباره رایزنی نمایندگان با رئیس جمهور منتخب برای انتخاب اعضای کابینه دولت یازدهم افزود: : نمایندگان در مجلس در قالب کمیته های مختلف سیاسی ، اقتصادی ،علمی باید رایزنی های مفیدی را با دولت جدید داشته باشند در انتخاب وزرای پیشنهادی هم مجلس سعی دارد قبل از حضور وزرای پیسشنهادی در صحن موضوعات مورد نظر خود را با دولت در میان بگذارد و در مجلس تنها رای گیری صورت گیرد، ما آماده همکاری هر چه بیشتر با دولت جدید هستیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس درباره دیدار نمایندگان مجلس با رئیس جمهور منتخب هم خاطرنشان کرد: امروز قرار است فراکسیون رهروان مجلس با رئیس جمهور منتخب دیدار کنند.
این جلسه در جهت عرض تبریک فراکسیون اکثریت مجلس به دکتر روحانی و در راستای تعامل سازنده و همکاری با ایشان و دولت یازدهم قرار هست صورت پذیرد.

۱۳۹۲/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...