نسخه چاپی

روحانی هیچ‌گاه نگفت اصلاح‌طلبم

عکس خبري - روحاني هيچ‌گاه نگفت اصلاح‌طلبم

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه روحانی یك شخصیت مستقلی است و حتی وقتی عارف گفت كه روحانی اصلاح‌طلب نیست، وی هیچگاه نگفت كه من اصلاح‌طلب هستم،‌ تاكید كرد: روحانی به دنبال غوغاسالاری و تشكیل گروه نیست.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو بافارس، در خصوص شعارهای حسن روحانی که برخلاف شعارهای دولت دوم خرداد رویکرد معیشتی و اقتصادی دارد اظهار داشت: آقای روحانی یک شخصیت مستقلی است و حتی وقتی عارف گفت که روحانی اصلاح‌طلب نیست، وی هیچگاه نگفت که من اصلاح‌طلب هستم و حتی شعارهایش نیز رویکرد اصلاح‌طلبی نداشت بلکه با رویکرد اعتدالی و حل مشکلات کشور وارد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه مردم به اعتبار اینکه روحانی یک شخصیت مستقل بوده و طبق گذشته‌اش وابسته به جریان خاصی نبوده است، افزود: روحانی بر اساس مناسباتی که داشته است فردی به نظر می‌رسد که درصدد رفع مشکلات کشور بوده و به دنبال غوغاسالاری و تشکیل گروه نیست.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: روحانی نه اصولگرا و نه اصلاح طلب است؛ البته اصولگرایی به معنای خط امام (ره) است و در مشی مقام معظم رهبری نیز این روش‌ها وجود دارد؛ روحانی نیز تابع هیچ جریان سیاسی نیست و در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌کند از این رو باید به وی کمک کرد تا بتواند به مشکلات کشور رسیدگی کند.

وی در خصوص القائات افراد رادیکالی در فضای مجازی که ممکن است برای دولت یازدهم حاشیه‌سازی کند یادآور شد: آقای روحانی فردی مستقل و خوش‌فکر است که تحت تأثیر این تبلیغات قرار نمی‌گیرد و در چارچوب قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل خواهد کرد.

۱۳۹۲/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...