نسخه چاپی

دختری كه خون گریه می‌كند!+عكس

"خون گریستن" اصطلاحی است كه به گریه افراد غصه دار گفته می شود اما این جمله تنها برای اغراق در شدت گریه كردن است ولی به نظر می رسد در دنیا واقعا افرادی هستند كه می توانند خون بگریند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، گریه راهی برای آرام شدن احساسات و پاک شدن چشمان است. آبی که به عنوان اشک از چشم ها خارج می شود شامل چندین ماده مختلف است که باعث میشود چربی چشم تامین شود. اشک در همه انسان ها به یک صورت است اما گاهی موارد عجیبی در میان آن دیده می شود.

"یاریتزا اولیوا" یک دختر اهل شیلی است که دچار کابوس بدی شده است به این دلیل که از چند هفته پیش به جای اشک از چشمانش خون خارج می شود و تا به حال پزشکان نتوانسه اند دلیل این مورد را دریافت کنند.

این دختر 20 ساله دو هفته پیش در حالی که در یک مراسم عزاداری شرکت کرده بود متوجه شد به جای اشک از چشمانش خون خارج می شود. او در همان موقع به بیمارستان منتقل شد ولی پزشکان نتوانستند جلوی خونریزی را بگیرند یا علت آن را تشخیص دهند.

او میگوید زمانی که خون از چشمانش جاری می شود سوزش بسیار زیادی را حس میکند و پزشکان تنها قطره هایی دادند که سوزش چشم او را کم کند. این مشکل تا به حال در چند نفر دیده شده است که البته هر کدام دلایل خاص خود را داشته اند.

1256794-618.jpg

1256793-879.jpg

۱۳۹۲/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...