نسخه چاپی

آخرین اخبار نقل و انتقالات تا 5 تیرماه

تیم های لیگ برتری برای حضوری مقتدر در این مسابقات نفرات و بازیكنان مورد نظر خود را جذب كرده اند، اخبار نقل و انتقالات را تا روز چهارشنبه 5 تیر می خوانید.

گزارش نما به نقل ازباشگاه خرنگاران؛ تيم هاي ليگ برتري براي حضوري مقتدر در اين مسابقات نفرات و بازيکنان مورد نظر خود را جذب کرده اند، اخبار نقل و انتقالات را تا روز چهارشنبه 5 تير مي خوانيد.

** پرسپوليس

در پرسپولیس یونس شاکری – غریبی – محمد عباس زاده – کفشگری – علی عسگر- سید صالحی – میثم حسینی و امید عالیشاه به این تیم پیوسته اند و پیام صادقیان نیز در حال مذاکره است .

مهدوی کیا- علی کریمی – فشنگچی- محمد قاضی- ولاتکو دانوسکی و میثم نقی زاده نیز از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شده اند. معدنچی و انصاری فر نیز در آستانه جدایی از تیم دایی قرار دارند.

**فولاد خوزستان

فولادی ها پدیده لیگ دوازدهم بودند و امسال با فرکی با کسب سهمیه آسیایی به عملکرد هر چه بهتر در این مسابقات می اندیشند.

حسن جعفری- مهدی بدرلو- جونیور و محمد رضایی بازیکنان ورودی به تیم فولاد بودند. فرزاد حاتمی نیز درآستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

امیر آبادی – میثم کریمی- طالب ریکانی – ادریس کوچکی و پورخسروانی نیز از فولاد جدا شده اند. آرامش افشین نیز به احتمال بسیار زیاد امسال در جمع فولادی ها در فصل سیزدهم نخواهد بود.

**نفت تهران

تیم نفت تهران که سال گذشته تا آستانه کسب سهمیه آسیایی هم پیش رفته بود در فصل گذشته نقل و انتقالات با شمار زیادی از بازیکنان قرار داد بست.

حسین ابراهیمی – پویا نزهتی – کامیابی نیا- وحید امیری- حمید بوحمدان – رسول نوید کیا- حسین رحیمی – اکبر صغیری و دباغ به نفت پیوستند.

یعقوب کریمی – هادی شکوری- مصطفی سیفی- مهدی خیری- محسن یوسفی- میثم آقا بابایی – میثم حسینی- منوچهری- حامد فلاح زاده از این تیم جدا شده اند.

منگو باتیستا – گوران لوبوویچ و داسیلوا نیز در آستانه جدایی از تیم نفت تهران قرار دارند. حامد فلاح زاده از این تیم جدا شده اند.

**مس کرمان

مسی ها نیز در فصل گذشته عملکرد راضی کننده ای داشتند.مس تاکنون در فصل نقل و انتقالات به اکبر ایمانی – نظیف کار- کیانوش رحمتی و هادی شکوری قرار داد بستند و آبشک- فرشید باقری – علیرضا ابراهیمی – مجتبی ترشیز – کرم اسلامی و تیغ نورد نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارند.

عنایتی – مهرداد کریمیان- منصور تنهایی- امرایی- نظرزاده و مهدی محمدی نیز از این تیم جدا شده اند و میلان میانوویچ- استفان باتس- ایوان پتروویچ – شهرام گودرزی- حمید کاظمی – آرش روشنی پور و شجاع خلیل زاده نیز در آستانه جدایی از تیم قرار دارند.

**راه آهن

در تیم راه آهن نیز میلاد نوری- رامین رضائیان – وحید طالب لو- خالقی فر- علی علیپور- امین منوچهری – بهنام برزای و حامد فلاح زاده به این تیم پیوسته اند و محمد محمدی – کفشگری – علیرضا عباسفرد- محمد رضا مامانی – ایگور کاسترو- علی عسگر- امید عالیشاه- جهانگیر عسگری و فرشید کریمی از این تیم جدا شده اند.

**سايپا

در تیم سایپا نیز مهدی جعفرپور – بابک حاتمی – ناصحی- مشکل پور- ثابتی و میرزاپور به این تیم پیوسته اند.
غریبی – رحمان احمدی و دقیقی نیز از سایپا جدا شدند.

**صبای قم

صبای قم تا به این جای کار با رضا عنایتی – محمود شفیعی و امرایی قرارداد بسته است و شهرام مهربان یکی از گزینه هایی است که در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

میلاد نوری – رامین رضائیان- حامد لک- بختیاری زاده – ویکروم – مهدی بدرلو و کریم اسلامی نیز از این تیم جدا شدند.

**داماش گیلان

داماش ها تا به این جای کار فصل نقل و انتقالات کم کاری را پشت سر گذاشته اند. آنها با هیچ بازیکنی قرارداد جدید نیستند و البته علیرضا جهانبخش- حسین ابراهیمی- حسین رحیمی- حاجی زاده و کوشکی از داماش جدا شده اند.

**فجر سپاسی شیراز

بهنام عسگرخانی- مصطفی صبری- عمار نیک کار- مهرداد کریمیان- کوهنورد- فؤاد آقایی- مجتبی زارع و محمد حیدری بازیکنانی هستند که تا به این لحظه به فجر پیوسته اند معدنچی نیز در آستانه پیوستن به این تیم قراردارد.

خالد شفیعی- مهدی نظری و مجتبی ترشیز نیز از جمع فجری ها جدا شده اند.

**ملوان بندر انزلی

در تیم ملوان نزهتی- اولادی- پژمان نوری و محمد حیدری از این تیم جدا شدند و سعید عزت اللهی و هادی تأمینی نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

ادریس کوچکی- اشجاری- دغاغله- مهدی شیری- محسن یوسفی- سید احمد مهدی زاده و مرتضی فلاحتی به این تیم پیوسته اند.

**ذوب آهن

ذوب آهنی ها نیز تاکنون با هیچ بازیکن جدیدی قرارداد نبسته اند و البته پیام صادقیان- قاسم حدادی فر- پهلوان و عشوری از گزینه های احتمالی جدایی در این باشگاه هستند.

**آلومینیم هرمزگان

در تیم آلومینیم هرمزگان نیز با بازیکنان جدیدی قراردادی بسته شده است اما پیرزاده- ناصحی- ایمون زاید و مجتبی زارعی از این تیم جدا شده اند.

**صنعت نفت آبادان

صنعت نفت آبادان نیز با هیچ گزینه جدیدی قرارداد نبسته است. مصطفی صبری- خالقی فر- رسول نوید کیا- مشکل پور- دغاغله- کوهنورد و بهنام برزای بازیکنانی هستند که از صنعت نفت رفته اند.

کعبی نیز در آستانه جدایی از این تیم است.

**پیکان

پیکانی ها نیز هنوز هیچ قرارداد جدیدی نبسته اند. اما میلاد زنیدپور- کاروالیو- ایمان مبعلی- دباغ و سید احمد مهدی زاده از این تیم جدا شدند.

**گهردورود

در تیم گهردورود نیز شاهد قرارداد بازیکن جدیدی تا به این لحظه نبوده ایم اما محمد رضا خرسندنیا- محمد پروین- رضا کار دوست- عمار نیک کار- میرزاپور و محمود شفیعی از این تیم جدا شده اند. شهرام مهربان نیز در آستانه جدایی از این تیم است.

**استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که امسال با ویسی کار خود را در لیگ برتر آغاز می کند با مهره هایی مثل بختیاری زاده- ویکروم- آچیله- میثم کریمی- کاروالیو- ابراهیم صالحی- مهدی چاهکوتا زاده و ایمان مبعلی قرارداد بسته است و کعبی و کریم شاهوردی نیز از دیگر گزینه ها برای پیوستن به این تیم هستند.

علیرضا ابراهیمی نیز از تیم استقلال خوزستان جدا شده است.

**گسترش فولاد

در تیم گسترش فولاد نیز مهره هایی مثل پیرزاده- حمیدرضا سلیمانی- میلاد زیندپور- خالد شفیعی- محسن فروزان- میثم نقی زاده- ایمان موسوی و محمود خمسه، این تیم پیوسته اند و دلیر و صوفیان از جمع گسترش فولادی ها جدا شده اند.

۱۳۹۲/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...