نسخه چاپی

بازیكنان ایران با بطری‌ بمباران شدند

عکس خبري -بازيکنان ايران با بطري‌ بمباران شدند

فدراسیون فوتبال ایران علیه كره‌جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی به فیفا شكایت كرد.

به گزارش نما ،فارس به نقل از اینساید ورلد فوتبال، فدراسیون فوتبال ایران شکایتی رسمی علیه فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی به دلیل پرتاب بطری توسط هواداران این تیم به سمت بازیکنان تیم ملی ایران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل این کشور در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در اولسان به فیفا ارائه داد.

فیلم ویدئویی پس از سوت پایان بازی نشان می‌دهد که بازیکنان ایران برای راهیابی به جام‌جهانی جشن گرفته‌اند و در همین حال زیر باران بطری‌های هواداران کره‌ای قرار دارند.

محمدرضا خانزاده، مدافع تیم ملی ایران به دلیل برخورد یک بطری آب به سرش مصدوم شد. به گفته فدراسیون فوتبال ایران، کادر فنی کره‌جنوبی به سوشا مکانی، دروازه‌بان این تیم نوشیدنی پرتاب کردند.

در حالی که چند تن از هواداران کره تأسف خود را ابراز می‌کردند، برخی کارکنان رسانه‌های محلی مدعی رفتار خشونت‌آمیز ایرانی‌ها شدند و تصاویری را نشان دادند که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی این تیم پس از پیروزی مشتش را به سمت نیمکت کره نشان داد. ایرانی‌ها به تحریک هواداران با جشن پیروزی‌ متهم شدند.

پیش از مسابقه نیز اتفاقات تندی رخ داد؛ چوی، سرمربی کره وعده دارد که زندگی را برای ایرانی‌ها سخت خواهد کرد و سون هیونگ مین اعلام کرد که کاری خواهد کرد جوادنکونام، کاپیتان ایران خون گریه کند.

هر دو تیم با این نتیجه به رقابت‌های جام‌جهانی برزیل 2014 راه یافتند.

۱۳۹۲/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...