نسخه چاپی

معاون ناجا خبر داد:

شهادت 20 مامور پلیس در سه ماهه اول امسال

عکس خبري -شهادت 20 مامور پليس در سه ماهه اول امسال

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت 20 مامور پلیس در درگیری با اشرار طی سه ماهه اول امسال، گفت: رسیدگی ویژه به جانبازان قطع نخاعی و نابینا در دستور كار نیروی انتظامی قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار آخوندی در مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز نیروی انتظامی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جانبازان که فرمودند آنها در قضیه جنگ هستند و خواهند بود، رنج جنگ را تا سالهای متمادی بر دوش می کشند، همه از جنگ فارغ شدیم اما این جانباز است که تا آخر عمر از جنگ فارغ نخواهد شد زیرا یکی از اعضاء بدن خود را از دست داده است، اشاره کرد و افزود: ایشان تاکید کردند هیچ خدمت و مسئولیتی شریف تر از آن نیست که تلاش خود را برای حل مشکلات و تامین نیازهای بهترین فرزندان کشور و نمونه های ایثار به کار گرفت و بهترین خدمت را به آنها ارائه کرد، همچنین مسئولان ذیربط باید همانند گذشته برای ارائه خدمات مطلوب و بهتر به جانبازان تلاش کنند.

وی تامین امنیت و آسایش جامعه و حل مشکل ایثارگران را از دغدغه های فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: الحق و الانصاف، سردار مقدم در حد وسع و توان ناجا برای حل مشکل ایثارگران تلاش کرده اند.

شهادت قریب به 20 مامور پلیس در سه ماهه اول امسال

سردار آخوندی ادامه داد: نیروی انتظامی مفتخر است بیش از 12 هزار و 468 نفر شهید، 15 هزار و 736 جانباز و 2001 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

معاون نیروی انسانی ناجا از شهادت 20 مامور پلیس در درگیری با اشرار طی سه ماهه اول امسال خبرداد و با بیان اینکه 9149 نفر از ماموران پلیس معلول خدمتی و 20 هزار و 411 نفر از کارکنان ناجا حین ماموریت مجروح شده اند، مجموع خانواده ایثارگران نیروی انتظامی را 69 هزار نفر عنوان کرد.

تاکید فرمانده نیروی انتظامی بر حل مشکلات خانواده ایثارگران ناجا

سردار آخوندی تصریح کرد: بنا به تدبیر فرمانده نیروی انتظامی باید مشکلات خانواده ایثارگران ناجا مرتفع شود.

معاون نیروی انسانی ناجا ادامه داد:در سال گذشته، بیش از 384 میلیارد ریال خدمات و نیز وام در قالب بلاعوض و قرض الحسنه در حوزه ایثارگران ارائه شد.

وی دیدار و تکریم خانواده شهدا و جانبازان را یکی دیگر از اقدامات خوب ناجا برشمرد و افزود: سال گذشته، فرماندهان و مسئولان انتظامی سراسر کشور با 19 هزار خانواده شهید و جانباز دیدار کردند.

سردار آخوندی، مراسم تجلیل از آزادگان، جانبازان، معلولین خدمتی، یادگارهای فرهیخته و نخبه، فرزندان شهداء و برگزاری همایش آیه های ایثار و تلاش، پرداخت وام بلاعوض به جانبازان معسر، ارائه سبد کالا و... را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در حوزه ایثارگران برشمرد و همچنین گفت: سال گذشته 14 هزار و 284 نفر از خانواده شهداء به اماکن زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

رسیدگی ویژه به جانبازان قطع نخاعی و نابینا در دستور کا ناجا

این مقام انتظامی، رسیدگی ویژه به جانبازان قطع نخاعی و نابینا را از برنامه ویژه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: این طرح از سال گذشته برای این گروه از جانبازان ناجا به اجرا در آمده است.

معاون نیروی انسانی ناجا تصریح کرد: هرچند که این خدمات در برابر نیازهای ایثارگران بسیار ناچیز است اما امیدواریم در سال 92 خدمات خوبی ارائه داده تا بتوانیم بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

۱۳۹۲/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...