نسخه چاپی

مذاكره استقلال با آندو تیموریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مذاكره این باشگاه با آندرانیك تیموریان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود پیش از شروع لیگ در فصل جدید با حضور در محل آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی را زیر نظر امیر حاج قاسم، مربی بدنساز سرخپوشان انجام دادند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در مورد روند آماده‌سازی تیمش گفت: وضعیت تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود، خوشبختانه مسائل مالی در حال برطرف شدن است. جا دارد همین جا تشکر ویژه‌ای از محمد عباسی، وزیر محترم ورزش کنم که کمک شایانی را به مجموعه استقلال کردند. در حال حاضر تنها دغدغه ما این است که تیم سال گذشته‌مان را حفظ کنیم و اینکه تمام نفرات‌مان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم دوره بدنسازی را با تیمی کامل سپری کنیم.

وی در مورد عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: در فصل یارگیری عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم ۴ بازیکن به خدمت بگیریم، بازیکنانی که قرار است در این فصل عصای دست تیم باشند.

قلعه‌نویی از صحبت‌های روز گذشته میان نکونام و فتح‌الله‌زاده ابراز بی‌اطلاعی کرد و ادامه داد: جواد بازیکن بزرگ و خوبی است و باید منتظر نتیجه این مذاکرات در روزهای آینده باشیم.

وی در مورد آندرانیک تیموریان و جباری هم گفت: باشگاه در حال مذاکره با تیموریان است. به نظر من جباری نباید آن مصاحبه را انجام می‌داد. به هر حال او بازیکن بزرگ و همچنین کاپیتان دوم تیم است اما معتقدم این موضوع نیاز به زمان دارد و مشکل خاصی نیست و قابل حل شدن است.

سرمربی استقلال درمورد تاخیر ۲ هفته‌ای شروع لیگ گفت: ما نه درخواست و نه موضع خاصی داشتیم که به واسطه آن لیگ دیرتر شروع شود. ما مطیع قانون هستیم و این درخواست سرمربی تیم ملی بود و در نهایت به نفع ما هم شد.

وی در مورد برنامه‌های تیم استقلال در فصل جدید و دستیابی به سومین قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: کسب چنین موفقیتی دست خدا است ولی امسال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. من تنها قولی که به هواداران می‌توانم بدهم این است که امسال به مراتب تیمی بهتر از سال گذشته خواهیم داشت.

قلعه‌نویی همچنین با اشاره به پیروزی‌های اخیر تیم‌های ملی فوتبال، صعود به جام جهانی و ملی پوشان والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی و تاثیرش در ورزش ملی گفت: این صعودها و پیروزی‌ها به تیم‌های ملی ما و همچنین به شادی مردم در کشور کمک زیادی می‌تواند بکند، ولی با توجه به سال‌های گذشته، ایراد عمده‌ای که می‌توان به آن گرفت این است که با هر پیروزی و هر صعودی به جای اینکه نقاط ضعف خود را شناسایی و در آخر برطرف کنیم، ضعف‌های‌مان را پوشش می‌دهیم.

۱۳۹۲/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...