نسخه چاپی

كاشانی: خواهش می‌كنم رویانیان را نگه دارند

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: ثبات مدیریت یكی از عوامل مهمی است كه در گذشته به من و مدیران قبلی داده نشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حبیب کاشانی در برنامه ورزش و مردم در خصوص کمک به تقی روحانی وزنه‌برداری که دچار بیماری شده بود،‌ عنوان کرد: خوشبختانه تمام افراد تلاش کردیم و توانستیم 400 میلیون برای او فراهم کنیم. در شورای شهر چنین مواردی مدنظر قرار می‌گیرد و شهردار تهران هم از این موضوع استقبال کرد. امیدوارم این مسائل ادامه داشته باشد.

وی درباره حضورش در شورای شهر یادآور شد: از همه مردم تشکر می‌کنم که با حضور آگاهانه خود توانستند حماسه‌ای را خلق کنند. ما هم در شورای شهر خدمتگزار خلق خواهیم شد و تمام سعی خود را می‌کنیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره رفتن رویانیان از این مدیرعاملی سرخ‌پوشان یادآور شد: رویانیان زحمت زیادی در پرسپولیس کشیده باید دقت کرد که اگر تیم ملی توانست به موفقیت دست یابد دو عامل باعث شد. یکی ثبات در مدیریت کفاشیان بود و دیگری تثبیت کادر فنی. به نظرم حضور دایی و رویانیان می‌تواند در پرسپولیس موثر باشد.

وی ادامه داد: خواهش من این است که اکثریت اعضای هیئت مدیره بر ماندن رویانیان رای دهند تا او که همواره عمر خود را در خدمت مردم و کشور گذاشته،بتواند باموفقیت هدف‌های خود را در پرسپولیس پیش ببرد. ثبات مدیریت امر مهمی است که در گذشته شاید به من و مدیران قبل از من داده نشد. باید کاری کنیم که با آرامش تیم کار خود را دنبال کند.

۱۳۹۲/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...