نسخه چاپی

آتش سوزی یك كیلومتری در خیابانی در مشهد

در پی وقوع آتش سوزی حدود یك كیلومتری در یك خیابان مشهد تعدادی خودرو، درخت و باجه های تلفن عمومی در شعله های آتش سوخت و خسارت زیادی به بار آمد.

به گزارش نمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اين حادثه ظهر روز گذشته در خيابان پروين اعتصامي هنگامي رخ داد که بنزين زيادي به جوي حاشيه خيابان از سمت پل حافظ سرازير شده بود و ناگهان به دليل نامعلومي، بنزين آتش گرفت و شعله هاي آن به سرعت حدود يک کيلومتر از طول اين خيابان را فرا گرفت. در اين ميان ۳ دستگاه خودرو، تعدادي درخت و ۲ باجه تلفن عمومي به همراه اموال ديگر در شعله هاي آتش سوخت و خسارت هاي ديگري نيز به بار آمد.

مدير روابط عمومي آتش نشاني مشهد درباره اين حادثه گفت: ساعت 11:49 امروز (ديروز) ماجراي نشت بنزين از يک تانکر ۳۲ هزار ليتري و جاري شدن آن در جوي خيابان به آتش نشاني گزارش شد که بلافاصله نيروهاي امدادي و اطفاي حريق از ايستگاه هاي ۹، ۱۱، ۱۳ و ۲۰ به محل حادثه اعزام شدند. خاکپور افزود: پس از حضور نيروهاي آتش نشاني، به دليل نامعلومي ناگهان جوي حاوي بنزين در فاصله حدود يک کيلومتري شعله ور شد که نيروهاي آتش نشان بلافاصله عمليات مهار و نجات را آغاز کردند.

وي اضافه کرد: در اين ميان مأموران آتش نشاني از سرايت آتش به ۳ باب مغازه تعويض روغني و خشکشويي جلوگيري کردند اما به دليل سرعت شعله هاي آتش ۳ دستگاه خودرو پرايد، رنو و پژو به همراه اموال عمومي و فضاي سبز طعمه حريق شد. وي در پاسخ به سوال خراسان درباره علت وقوع آتش سوزي گفت: چگونگي نشت بنزين از تانکر ۳۲ هزار ليتري هنوز مشخص نيست اما گزارش هاي اوليه کارشناسان حاضر در محل اين احتمال را قوت مي بخشد که شير تخليه سوخت تانکر سفت نبوده است.

به گفته خاکپور، کارشناسان آتش نشاني تانکر مذکور را شناسايي و بررسي کرده اند.

اين گزارش حاکي است: طبق اظهارات شاهدان و افراد مطلع، تانکر مذکور از سمت تقاطع غيرهمسطح الغدير به طرف پل حافظ در حرکت بوده که هنگام عبور از شيب جاده، بنزين هاي مخزن سوخت، داخل جوي آب جاري شده است. همچنين، در پي وقوع اين حادثه، مأموران کلانتري کوي پليس نيز با حضور در محل به تأمين امنيت و حفظ صحنه حادثه پرداختند. بررسي هاي کارشناسان آتش نشاني و نيروهاي پليس درباره علت و چگونگي وقوع اين حادثه همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...