نسخه چاپی

از فوتبالیست5/2 میلیاردی باشگاه ایرانی و نماز جمعه در روز شنبه تا شایعه پیشنهادهای عجیب یك كاندیدای ریاست جمهوری و پشت پرده قهر فردوسی پور

به گزارش نما به نقل از قدس انلاین : در این هفته تب انتخابات ونقل و انتقلات ورزشی فروکش کرد, اما تغییر مدیرعامل پرسپولیس خود کلی حاشیه داشت که بخاطر قطعی نشدن ان فعلا از بیان انها خودداری میکنیم , اما بخوانید سایر خبرهارا:

***پخش مکرر صدای خواننده ی هتاک از تلویزیون
صدا و سیما که اقدام به پخش سریال های تکراری تولیدی شبکه های مختلف تلویزیونی می کند ، جدیداً سریال ” ترش و شیرین ” به کارگردانی رضا عطاران را بر روی آنتن استانی ... فرستاده است.
موسیقی تیتراژ این سریال توسط خواننده ی هتاک به مقدسات اسلامی ، و امام زمان (عج) ” محسن نامجو ” ساخته و خوانده شده است ، که متاسفانه صدا و سیما به این امر توجهی نداشته است و روزانه حداقل دوبار صدای این خواننده ی هتاک و لوس آنجلسی شده را پخش می کند.
این درحالی است که در ماههای گذشته همین سریال از شبکه ی تلویزیونی تماشا بخش شد و صدای این خواننده از تیتراژ حذف شده بود ، همچنین در روزهای جشن نیمه ی شعبان شبکه ی سوم سیما نیز همین سریال را در قالب فیلم تلویزیونی پخش کرد که آنها نیز اقدام به حذف صدای این خواننده کرده بودند.
اما صدا و سیمای بدون توجه به این موضوعات در حال پخش این صدا و به گونه ای تبلیغ برای این خواننده ی هتاک است.
محسن نامجو در ترانه های خود قرآن کریم را به تمسخر گرفته و آیات مقدس و نورانی قرآن کریم را به صورتی تمسخر آمیز خوانده بود که بعد از واکنش شدید مردم ایران و طرفدارانش مجبور به عذرخواهی شد اما کار وی به همین جا ختم نشد و از کشور خارج شد و به همراه بازیگر مستهجن فراری ” گلشیفته فراهانی ” در جریانات فتنه ی 88 ، به تبلیغ علیه نظام مقدس اسلامی ایران پرداخت.
وی در جدید ترین توهین خود به مقدسات اسلامی ، امام زمان (عج) را هدف قرار داده و با کمک دیگر خواننده ی هتاک به امام هادی (ع) ” شاهین نجفی ” ترانه ای را خوانده است.
***زنده‌شدن زن 58ساله پس از ایست قلبی
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان از احیای زن 58ساله‌ای 20 دقیقه پس از ایست قلبی خبر داد.
دکتر نیک‌نام در این‌باره گفت: ظهر روز دوشنبه سوم تیر در تماس با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان، اعلام شد زن 58‌ساله با سابقه سرطان ریه به‌طور ناگهانی دچار کاهش هوشیاری شده که در پی آن واحد امدادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی 115 در محل حاضر شد. وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علایم حیاتی بیمار متوجه شدند وی دچار ایست قلبی تنفسی شده است، ادامه داد: عملیات احیای قلبی ریوی روی بیمار انجام شد و سرانجام پس از گذشت 20 دقیقه علایم حیاتی این زن 58‌ساله بازگشت. به گفته نیک‌نام این زن پس از احیا به اورژانس بیمارستان امین منتقل شد.
*** فتنه گران استدلال خود را رد کردند!
سایت ایران 2013 نقشه ای را بر اساس آمار رسمی انتخابات منتشر کرده که این اطلاعات را به صورت بصری و به تفکیک استان و شهرستان نشان می دهد.
همین مطلب بهانه ای شد تا بی بی سی با اشاره به این سایت، در گزارشی بنویسد: «در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری 1392، میزان پراکندگی آرای کاندیداها در مناطق جغرافیایی مختلف ایران مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته است.»
بی بی سی انگلیس اضافه می کند: « پی بردن به نحوه پراکندگی آرا، فهم بهتر پایگاه اجتماعی جریانات سیاسی فعال در عرصه سیاسی ایران را در شهرهای بزرگ و کوچک ایران و مناطق سکونت قومیت های مختلف امکانپذیر می کند»
براساس نتیجه انتخابات و با نگاهی به سایت ایران 2013 آقایان قالیباف و جلیلی در شهر خود یعنی مشهد و حتی استان خود کمتر از آقای روحانی رأی آورده اند. این مورد برای آقایان غرضی و ولایتی نیز صادق است. با توجه به همین مطلب، نکته جالب توجه این است که بی بی سی در حالی نتیجه انتخابات را "فهم بهتر پایگاه اجتماعی جریانات سیاسی" در مناطق جغرافیایی می داند که "صادق صبا" مدیر بخش فارسی بی بی سی انگلیس در روز 25 خرداد 88 با اشاره به صحبت های زهرا رهنورد درخصوص ادعای تقلب _ داماد لرستان _ می گوید: « یکی از شگفتی های این انتخابات این است که بعضی کاندیداها در استانهای خودشان رأی نیاوردند».
***دختر رییس جمهور همجنس گرا شد
دختر کوچک رئیس جمهور اوباما نیز در حمایت از همجنس گرایان تیپ خود را تغییر داد.
سایت دیلی میل در خبری به سفر خانوادگی رئیس جمهور اوباما به آفریقا و رنگ لباس و کیف دختر کوچک اوباما اشاره کرد که به نوعی نشان دهنده حمایت از همجنس گرایان بود.
دیلی میل نوشت: اوباما در حالی سفر 8 روزه ی خانوادگی خود به آفریقا را آغاز کرد که دختر کوچک او "ساشا"، کیف دستی ای به رنگ رنگین کمان را حمل می کرد که این رنگ از نشانه های جهانی همجنس گرایان می باشد.
علاوه بر آن امروز در آمریکا همجنس گرایان در آمریکا، جلوی دادگاه عالی این کشور پرچم هایی را به رنگ های رنگین کمان در دست داشتند و به نوعی جشن پیروزی خود و حمایت از همجنس گرایان را اعلام می داشتند اما کمی آن طرف تر در قلب واشنگتن این حمایت به گونه ای دیگر بیان شد و دختر کوچک اوباما در این روز حساس که همجنس گرایان در جلوی دادگاه عالی آمریکا تجمع کرده بودند و جشن گرفتند، در حالی از کاخ سفید بیرون آمد که کیفی به رنگ همجنس گرایان بر روی شانه انداخته بود.
***آینده عالم سنی در هاله ای از ابهام!
فعالان شبکه‌های اجتماعی گمانه‌هایی را مطرح کردند که امیر جدید قطر به قرضاوی 48 ساعت مهلت داده تا دوحه را ترک کند.
به گزارش پایگاه خبری «سومریه نیوز»، گمانه‌هایی در میان فعالان شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که «شیخ تمیم بن حمد» امیر جدید قطر از «یوسف القرضاوی» مفتی قطری خواسته تا 48 ساعت دیگر این کشور را ترک کند و تابعیت قطری قرضاوی نیز لغو خواهد شد.
این در حالی است که قرضاوی رابطه دوستانه بسیار نزدیکی با شیخ تمیم دارد و روز گذشته تصاویری از بیعت قرضاوی با امیر جدید قطر در دیوان پادشاهی این کشور منتشر شده بود که شیخ تمیم در آن پیشانی قرضاوی را بوسیده بود که جنجال رسانه‌ای زیادی به پا کرد.
بعد از اینکه امیر پیشین قطر شیخ حمد به قرضاوی تابعیت قطری داد این مفتی مصری کشور خود را ترک کرده و سال‌هاست در قطر زندگی می‌کند.
***مردیهودی پشت پرده تحریم های ایران!
سرمایه دار سرشناس یهودی که عامل اصلی افزایش تحریم های ایران بود و به موجب خوش خدمتی های خود به تل آویو، از سوی آمریکا با بخشش مالیاتی مواجه شده بود، عصر روز چهارشنبه درگذشت.
به گزارش رویترز، "مارک ریچ" سرمایه دار مشهور یهودی که به سلطان نفت جهان شهرت داشت در سن 78 سالگی درگذشت.
مارک ریچ میلیارد مشهور یهودی که در کارهای نفتی فعالیت داشت و از سوی دولت "بیل کلینتون" رئیس جمهوراسبق آمریکا با معافیت مالیاتی مواجه شده بود و نقشی اصلی در افزایش و سخت تر شدن تحریم ها علیه ایران داشت عصر دیروز چهارشنبه در سن 78 سالگی در بیمارستانی در کشور سوئیس از دنیا رفت.
ریچ از پدر و مادری یهودی در بلژیک متولد شده بود و شایعاتی مبنی بر اینکه وی از بازمانده های هلوکاست بوده نیز وجود دارد. بعد از جنگ جهانی وی به همراه خانواده اش به آمریکا رفت و توانست به یکی از تاجران معروف آمریکایی تبدیل شود اما با این وجود همواره از دستگاه دادگستری ایالات متحده فراری بود.

****گزارش عجیب وزارت خارجه آمریکا علیه ایران
وزارت امور خارجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که نفوذ ایران در منطقه آمریکای لاتین رو به کاهش گذاشته است.
به گزارش سایت رادیو فردا(Radio Farda)، این گزارش غیرمحرمانه که خبرگزاری بلومبرگ خلاصه‌ای از آن را منتشر کرده است، می‌گوید اگرچه ایران نگران منافع خود در آمریکای لاتین است، اما تحریم‌ها باعث شده که تلاش این کشور برای توسعه نفوذ اقتصادی و سیاسی خود در این منطقه کمتر شود.
در این گزارش همچنین علاوه بر سیاست تحریم‌ها از آنچه مدیریت ضعیف ایران در روابط خارجی آن خوانده شده، به عنوان عامل دیگری نام برده شده که به کاهش نفوذ ایران در آمریکای لاتین و حوزه کارائیب منجر شده است.
البته ادعاهای وزارت خارجه آمریکا در این گزارش، آنقدر دور از واقعیت است که بلومبرگ می‌نویسد، چنین گزارشی برخی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره را که معتقدند باراک اوباما، خطر ایران را دست‌کم می‌گیرد، مایوس ساخته است. در همین زمینه جف دونکان، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی اظهار داشت: «به اعتقاد من دولت مسئله حضور ایران در اینجا و در مرزهای ما را جدی نگرفته است. من درباره شیوه‌ای که برای تدوین این گزارش به کار برده شده است، سئوال دارم.»

***هشدار جدی سایت حامی روحانی!
یک سایت حامی رئیس جمهور در یادداشتی برای خطر احتمال بی نظمی و بهم ریختگی سیاسی در زمان تشکیل کابینه هشدار داده است.
سایت انتخاب، که از دکتر حسن روحانی حمایت کرده و می‌کند، در مقاله‌ای تحت عنوان "آقای روحانی خطر اپورتونیسم را جدی بگیرید" به وی هشدار داده مواظب فرصت طلبانی که معمولاً بعد از پیروزی و به قدرت رسیدن افراد، خود را به آنان نزدیک می‌کنند، باشد.
این مقاله اینگونه پایان می‌یابد: "خطر اپورتونیسم که محصول بی‌نظمی و تحولات سریع و غیرقابل پیش‌بینی است، برای روحانی زمانی بیشتر اهمیت می‌یابد که به یاد بیاوریم اپورتونیست‌ها به دلیل فقدان توانمندی برای انسجام بخشی و سازمان دهی، به کارآیی، نظم و انسجام روی خوشی نشان نداده، حیات سیاسی و اجتماعی خود را در بحران‌ها می‌جویند."
***تشویق زنان به چند همسری!
نشست خبری «نجات‌ یافتگان تشکیلات بهائیت» در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و با حضور جدا شدگان این فرقه انحرافی برگزار شد.
مهناز رئوفی، یکی از افراد جدا شده از این فرقه در خصوص مقام زن در این فرقه ضاله گفت: مقام زن در بهائیت و اسلام متفاوت است. در بهائیت الگوی ما «زرین‌ تاج» بود که بهاء آن را قرةالعین و قاهره می‌نامیدند. این خانم در قلعه شیخ طبری در جمع مردان با لباس حریر ظاهر شده و کشف حجاب کرد.
وی ادامه داد: این زن که الگوی زنان بهائی می‌باشد، اعلام کرد که زنان می‌توانند به هر تعداد که می‌خواهند شوهر داشته باشند و زن اگر از همسرش صاحب فرزندی نشد می‌تواند از مردان دیگر باردار شود.
این نجات یافته تشکیلات فرقه بهائیت با بیان اینکه در تعالیم مرزی برای حجاب نیست،‌ گفت: به عنوان نمونه فردی به عنوان الگوی ما معرفی کردند که شناگر بین‌المللی بود و در رسانه‌ها با لباس مخصوص شنا ظاهر می‌شد.

***شایعه پیشنهادات پر زرق و برق قالیباف به نامزدهای دیگر!
با گذشت ده روز از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از گوشه و کنار محافل سیاسی شنیده‌ها و ناگفته‌هایی جذابی از پشت پرده انتخابات پرشور 24خرداد به گوش می‌رسد.
پس از آشکار شدن سیر صعودی حسن روحانی در نظرسنجی ها، محمدباقر قالیباف به روحانی پیشنهاد کناره گیری از ادامه رقابتها به شرط دریافت سمت معاون اولی کابینه باضافه 5 وزارتخانه دولت آینده را داده است.
حسن روحانی به این پیشنهاد چنین پاسخ داده بود: شما کناره گیری کنید من معاون اولی باضافه 6 وزارتخانه را به شما می‌دهم.
ظاهرا پیشنهاد قالیباف به کناره گیری رقبا محدود به حسن روحانی نبود، شهردار تهران یک روز پیش از ارائه پیشنهاد کناره گیری به حسن روحانی،پیشنهاد مشابهی هم به علی اکبر ولایتی داده بود.پیشنهاد قالیباف انصراف ولایتی در ازای تصدی وزارت امور خارجه دولت آتی بود. شنیده‌ها حاکی است علی اکبر ولایتی با یک روز تاخیر این پیشنهاد را رد کرده بود.
****دام فساد اخلاقی دختر 21 ساله برای فوتبالیست های مشهور
حتما خبرهای منتشر شده در خصوص "وین رونی" و ارتباط او با یک دختر 21ساله را خوانده و شنیده‌اید. "رونی" با دختری به نام "جنیفر" به مدت 4 ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند
نکته‌ای که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم مربوط است به دختری به نام جنیفر است که میتواند آبروی بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال را ببرد.
نکته نخست در خصوص جنیفر خانواده بسیار ثروتمند اوست بطوریکه پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش هم فرد ثروتمندی است. حالا با داشتن چنین خانواده‌ای چرا او خواهان ارتباط با افراد مشهور و دریافت پول از آنهاست؟! سوالی که بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌های خارجی آن را مطرح کرده‌اند.
دوستان "جنیفر" صحبت‌های بسیاری درمورد او مطرح کرده‌اند. به گفته یکی از دوستانش : هیچ محدودیتی برای جنیفر وجود ندارد، اگر او را اذیت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما را از بین خواهد برد. یکی دیگر از دوستانش می‌گوید: او یک دختر وحشی و همیشه مست بود. در مهمانی‌ ها بگونه ای کشروب مصرف می‌کرد که همواره مجبور بودیم جنیفر را به بیمارستان برسانیم.

*** نماز جمعه در روز شنبه ؟!
پس از تغییر روزهای تعطیل در عربستان و طرح سوال های پی در پی شهروندان سعودی مبنی بر اینکه آیا (پس ازاین) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می شود عربستان اعلام کرد نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می شود.بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و پنج شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود.
با دستور ملک عبدالله ، پادشاه عربستان تعطیلات این کشور از پنجشنبه و جمعه، به تقلید از یهودیت به جمعه و شنبه تغییر یافت، پس ازاین تصمیم به تازگی حکم جدیدی از سوی وزارت اوقاف و امور دینی سعودی صادر شده که تا حدی گمراهی و جهل پیروان وهابیت را در این کشور به تصویر می کشد.

متن این حکم به شرح زیر است:
پس از طرح سوال های پی در پی هموطنان مبنی بر اینکه آیا (پس ازاین) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می شود به اطلاع همه می رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می شود.بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و پنج شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود.
وزارت اوقاف و امور دینی سعودی
صالح بن عبدالعزیز آل شیخ
***گلوله های نجس هم به بازار آمد!
شرکت اسلحه سازی "ساوث فارک" اعلام کرد که گلوله هایی برای تفنگ ها و سلاح های کمری تولید کرده است که ویژه "به جهنم واصل کردن" تندروهای اسلام گرا است! ویژگی این گلوله ها آن است که در کلاهک گلوله از روغن خوک استفاده شده است و نام Jihawg Ammo به معنی "گلوله نجس" بر آن گذاشته شده است.
به گزارش الحقیقه سوریه، این شرکت که مقر آن در "دالتون گاردنز" در ایالات آیداهو قرار دارد، در توجیهی مضحک درباره این گلوله ها آورده است: از آنجا که این گلوله ها به روغن خوک آلوده است، گلوله هایی حرام و نجس برای مسلمانان به شمار خواهد رفت و به این ترتیب اگر کسی با این گلوله ها کشته شود از رفتن به بهشت محروم خواهد شد!!! بنابراین اگر با این گلوله ها یک تروریست مسلمان را بکشید نه تنها از خود دفاع خواهید کرد، بلکه او را به جهنم واصل خواهید کرد. این مساله سبب خواهد شد که انتحاری ها، پیش از هرگونه حمله، در عملیات خود که ممکن است آنها را از بهشت محروم کند، بازنگری کنند.
این شرکت، سپس در بیانیه جداگانه ای ادعا کرد که تولید این گلوله ها، فوراً نتیجه بخش واقع شد و سبب شد جنبش طالبان افغانستان، رسما با گشایش دفتر در دوحه قطر موافقت کند و مذاکرات صلح با آمریکا را آغاز کند و این اتفاق دقیقاً پنج روز پس از اعلام ساخت گلوله های نجس صورت گرفت!! این درحالی است که طالبان سال هاست به طور غیر رسمی در دوحه حضور دارد.

***حراج وسایل منشی ای که با رابطه غیراخلاقی مشهور شد
یک حراجی در شهر لس‌آنجلس بر شماری از وسایل شخصی متعلق به مونیکا لوینسکی، کارآموز پیشین کاخ سفید، که پس از رسوایی جنسی با بیل ‌کلینتون، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، به شهرت جهانی دست‌ یافت، چوب حراج می‌زند.
خانه حراج "نیت سندرز" در یک حراجی آنلاین، برخی از وسایل متعلق به مونیکا لوینسکی را به حراج می‌گذارد. در مزایده 32 قطعه‌ای به حراج گذاشته ‌شده‌اند که در جریان رسیدگی به پرونده استیضاح احتمالی بیل کلینتون در سال 1998 به عنوان شواهد بالقوه ارتباط جنسی میان رئیس‌جمهوری وقت آمریکا و کارآموز کاخ سفید، ارائه شده بودند.
یکی از اشیای این حراجی نامه‌ای با امضای بیل‌کلینتون است که روی کاغذی با سربرگ کاخ سفید تایپ شده است. در این نامه که به سفارش مونیکا لوینسکی نوشته شده، رئیس‌جمهوری آمریکا تولد اندی بلیلر را به وی تبریک گفته است.
آقای بلیلر معلم تئاتر سابق مونیکا لوینسکی در دبیرستان بوده که از سال 1992 (تا حدودی به موازات رابطه مونیکا لوینسکی و بیل کلینتون) با او رابطه داشته‌است.
شمار زیادی کارت دست‌نویس و یادداشت به خط مونیکا لوینسکی، عکس‌ها، لباس‌های وی و همچنین عکسی از خانواده بیل‌کلینتون از دیگر اشیاء به حراج گذاشته شده هستند.
انتظار می‌رود که اشیاء این حراجی در مجموع میان 25 تا 50 هزار دلار به فروش برسد.
البته در این حراجی لباس آبی‌رنگ مشهوری که هدیه بیل کلینتون به مونیکا لوینسکی بوده و در جریان تحقیقات آثاری از اسپرم‌های رئیس‌جمهور روی آن کشف شد، به فروش گذاشته نشده است.
*** بازیکن 5/2 میلیاردی یک باشگاه ایرانی
این باشگاه که در یکی دو سال اخیر جزو یکی دو باشگاه پر هزینه فوتبال ایران بوده ، قصد دارد بیش از 2/5 میلیارد تومان برای حفظ یکی از ستاره هایش هزینه کند.
این باشگاه می خواهد ستاره فصل پیش خود را که با باشگاه دیگری برای فصل آینده قرارداد بسته، با پرداخت هزینه رضایتنامه اش به آن تیم نگه دارد.
به این ترتیب این تیم پر هزینه مجبور است حدود 1/5 میلیارد تومان برای رضایتنامه و 1 میلیارد تومان نیز به این بازیکن پرداخت کند.


۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...