نسخه چاپی

رویانیان: سپاهان پول مفت دارد!

رویانیان در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران تشكر می كنم كه مرا به خوبی حمایت كردند.

به گزارش نما محمد رویانیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هواداران باشعور از خدمتگذار خود به خوبی حمایت کردند و پیشکسوتان نیز دلسوزانه مرا حمایت کردند که این موضوع مسئولیت من را برای آینده در پرسپولیس سنگین تر خواهد کرد.

وی ادامعه داد: وزیر ورزش برای هواداران و پیشکسوتان احترام قائل است و من هم به همین دلیل و به خاطر دوستی 20 ساله خودم با آقای عباسی احترام زیادی برای وی قائلم اما از وی عذرخواسته ام و در جلسه هیئت مدیره شرکت نکردم. البته این موضوع را از قبل به اقای عباسی اطلاع داده بودم.

رویانیان اضافه کرد: در بعضی برنامه های مالی در پرسپولیس به خاطر همین موضوع عقب افتادیم اما از مسائل فوتبالی نه! و از این به بعد نیز باید به فکر درآمدزایی از وزارت ورزش باشیم. البته بدهی هایی هم داریم که برای 17 سال پیش است و به همین دلیل باید زیرساخت های اقتصادی درست کنیم تا به راحتی درآمدزایی کنیم.

وی در خصوص ناراحتی از اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت: من آدم خوش قلبی هستم و امیدوارم دوستان من در هیئت مدیره نیز اینطور باشند. باید بگویم فقط به خاطر شخص وزیر امروز به باشگاه آمدم.

رویانیان درباره وضعیت کریم انصاری فرد افزود: ما مدتها به دنبال انصاری فرد بودیم اما هنوز هم وقت را از دست ندادیم. البته باید دایی به عنوان سرمربی تیم او را بخواهد و مطمئنا اگر دایی به آمدن و ماندن کریم در تیم راضی نباشد نمی توانم انضباط تیم را به خاطر یک بازیکن برهم بزنم.

رویانیان یادآور شد: بودجه تیم هایی چون سپاهان که تیمی صنعتی است قابل قیاس با تیم ما نیست و باید بگویم سپاهان پول مفت دارد! و از جیب کارخانه فولاد مبارکه اصفهان این پول ها رار بر میدارد و به جرأت می توانم بگویم که سپاهان این فصل 40 میلیارد خرج کرده است. البته استقلال نیز هزینه اش خیلی بیشتر از ماست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره شجاع خلیل زاده گفت: کار ما با خلیل زاده تمام شده بود اما نمی دانم چرا وقتی پای پرسپولیس در میان آمد گفتند که با مس قرارداد دارد؟ حالا باید پرسید آیا وقتی به سپاهان رفت، با مس قرارداد نداشت؟!

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۴/۸
رويانيان حيا کن سپاهانو رها کن
محمد
0
0
۱۳۹۲/۴/۸
پس پارسال خرج شما پول مفت نبود
علي
0
0
۱۳۹۲/۴/۸
دوباره اومدي که از اين حرفها بزني بابا به تيمت برس
0
0
۱۳۹۲/۴/۸
بسته ديگه بابا روباهيان، خفه شو... چقد جو سازي مي کني؟ اين افزايش قيمت هاي بازيکنا، همه اش تقصير توإ نفهمه. کوجا استقلال و سپاهان بيشتر از تو خرج کردند؟
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...