نسخه چاپی

احتمال ابطال انتخابات یك شهر

به گزارش نما،ایسنا نوشت:رییس هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بازشماری 10 درصد صندوق‌های این انتخابات در شهرستان‌ کرج، شهر تهران و کرمانشاه خبر داد و گفت: صحت انتخابات پس از این بازشماری در این شهرها تایید شدند.

محمدجواد کولیوند با اشاره به جزئیات فعالیت هیات‌های نظارت انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: در کل کشور هیات‌های نظارت استان در رابطه با شهرها و هیات‌های نظارت شهرستان در رابطه با روستاها نظارت خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: هیات‌های نظارت در چند شهر به این جمع‌بندی رسیدند که یک بازشماری آرا انجام شود که در شهرستان کرج،‌ در شهر تهران و کرمانشاه 10 درصد آرا بازشماری شد و مورد تایید نیز قرار گرفت و موارد مشابه دیگری گزارش نشده است.

رییس هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تایید صحت انتخابات در هفتاد درصد روستاها خبر داد و گفت: نتیجه بررسی صحت انتخابات شهرها نیز تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد.

کولیوند همچنین بیان کرد: هیات نظارت استان شهر گرمدره از توابع استان البرز شهرستان کرج پیشنهاد ابطال انتخابات را به هیات نظارت مرکزی ارائه کرده اما هنوز این پیشنهاد مورد بررسی نهایی قرار نگرفته است.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...