نسخه چاپی

وداع جنجالي

وداع مرد بهاری با مردم باز هم به تاخیر افتاد

عکس خبري -وداع مرد بهاري با مردم باز هم به تاخير افتاد

برای دومین بار در هفت روز اخیر گفت و‌گوی تلویزیونی دكتر احمدی‌نژاد به تعویق افتاد. طبق اخباری كه پایگاه ریاست جمهوری منتشر كرده است برنامه تلویزیونی گفت وگوی زنده دكتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور كشورمان به روز چهارشنبه 12 تیرماه جاری موكول شد.

به گزارش نما، طبق آنچه در این پایگاه آمده است این برنامه به علت همزمانی با پخش مستقیم مسابقات والیبال جام جهانی که یکشنبه شب از سیمای جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، به روز چهارشنبه موکول شد.

براساس آخرین هماهنگی‌های انجام شده دکتر احمدی‌نژاد روز چهارشنبه 12 تیرماه جاری بعد از خبر ساعت 21 شبکه اول سیما به صورت زنده و مستقیم با مردم عزیز کشورمان پیرامون خدمات و فعالیت‌های دولت صحبت خواهد کرد. همچنین این گفت‌وگو به صورت زنده از شبکه سراسری رادیو نیز پخش خواهد شد.رئیس‌جمهور کشورمان روز دوشنبه به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در رأس هیأتی به روسیه عزیمت می‌کند.

پیش از این قرار بود محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه هفته به تلویزیون بیاید که به دلیل پخش سخنان رهبری به روز یکشنبه انتقال داده شد.فارس نوشت؛ محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که در روزهای پایانی دوره ریاست جمهوری شما قرار داریم، چه صحبتی با ملت ایران دارید؟ گفت: در این رابطه برنامه‌هایی دارم که ان‌شاء‌ا... خواهم گفت.

شریف‌زاده در پاسخ به این‌که «برنامه‌های رفتن احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با مردم چه خواهد بود؟»می‌گوید: «مردان بهاری در حمایت از اعتدال کوشا هستند.» شریف‌زاده تأکید کرد و البته نوعی اطمینان داد که «حس انتقام در مرام مردان بهاری وجود ندارد. هرکسی که درباره آن‌ها چنین گمان کند، مبتلا به توهم و پندار شده است‌»

چهار روز دیگر، شاید آخرین حضور زنده دکتر احمدی‌نژاد در یک برنامه تلویزیونی باشد. پایانی بر هشت سال حضور و هشت سال سخن‌گفتن که عموما با فراز وفرودهایی همراه بود.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...