نسخه چاپی

فیلم مستهجن در لپتاپ كشیش سخنران!

عکس خبري -فيلم مستهجن ادر لپتاپ کشيش سخنران!

در حالی كه مردم خود را برای شنیدن كلام الهی از زبان كشیش آمریكایی آماده می‌كردند، ناگهان با پخش اشتباهی فیلمی با محتوای همجنس بازی مواجه شدند.

به گزارش سایت اوباما، اقدام کلیسا در تحریف دین مسیحیت و قائل بودن حرمت ازدواج برای کشیش‌ها، بار دیگر فاجعه آفرید.

گیزمودو در این زمینه گزارش داد: هنگامی که "مارتین مکوای" مشغول ارائه سخنرانی خود در جمع 26 خانواده و یک کودک 8 ساله بود، فاجعه‌ای که نباید، رخ داد.
براساس این گزارش، هنگامی که او فلش مموری خود را برای ارائه فایل‌های پاورپوینت در پیش روی والدین به کامپیوتر متصل کرد، بجای کلام خداوند، یک فایل پورنوی همجنس‌بازان به نمایش در آمد.

برخی از خانواده‌ها که برای شنیدن سخنان مکوای آمده بودند، بسیار عصبانی و سایرین نیز همچون خودِ مکوای شوکه شدند. شاهدان ماجرا می‌گویند به محض رخ دادن این اتفاق، مکوای فلش مموری را از دستگاه خارج و بدون هیچ کلامی سالن را ترک کرد.

مکوای در توجیه این رسوایی به مطبوعات گفت: «نمی‌دانم این اتفاق چگونه رخ داد اما می‌دانم چه اتفاقی افتاد. اینگونه داستان‌ها امروزه زیاد اتفاق می‌افتد!»
گیزمودو با اشاره به احتمال استفاده از نرم افزارهای اجرای خودکار در کامپیوتر این کشیش ادامه داد: مکوای به خیال خود با این سخنان، تمام آنچه اتفاق افتاده بود را توجیه کرده است.

پس از این رخداد، فلش مموری حاوی این اطلاعات مورد بازرسی پلیس قرار گرفت. پلیس خطاب به کلیسای اسقف اعظم اعلام کرد که بر موارد موجود در این فلش مموری که مربوط به پورنوی همجنس‌بازان می‌باشد، هیچ‌گونه جرمی مترتب نیست و چیزی جز یک پورنوی همجنس‌بازانه ساده نیست حتی اگر صاحب این فلش مموری، یک کشیش باشد.

به گزارش اولستر هرالد «شب گذشته در کلیسای اسقف اعظم یک جلسه اضطراری تشکیل شد» و این می‌تواند نشان از اهمیت موضوع علنی کردن تمایلات کشیش‌های همجنس‌باز باشد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...