نسخه چاپی

جعفرزاده:استیضاح،بی انصافی درحق دولت است

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استیضاح ، بی انصافی در حق دولت است ،من امضایم را پس گرفتم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،'سلیمان جعفرزاده'تصریح كرد:استیضاح بر اساس قانون درخصوص موارد روشنی از جمله تخطی از قانون و یا كم كاری صورت می پذیرد و استفاده از این ابزار نظارتی برای انتصاب مدیران اجرایی كه حق دولت است بی انصافی است لذا باید به دولت فرصت داد تا عملكردش را در حوزه تامین اجتماعی ثابت كند و بعد آن را مورد نقد قرار داد.

وی گفت: اینجانب از منتقدین دولت و از امضاكنندگان استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی بودم كه پس از تامل مجدد آن را بی انصافی در حق دولت دانستم و امضایم را پس گرفتم.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت خاطر نشان كرد: دولت این حق را دارد كه مدیران اجرایی را خود انتخاب كند و مسئولیت آن را نیز بپذیرد لذا مخالفت و گلایه در این خصوص بی انصافی است.

جعفرزاده با اشاره به خارج شدن روند استیضاح از مسیر قانونی اش، اظهار كرد: این بدان معنی است كه هنوز عملكردی از مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی مشخص نشده و ما استیضاح وزیر را مطرح كرده ایم در حالی كه باید صبر كنیم و در صورتی كه عملكرد ضعیفی از این مدیر شاهد بودیم از ابزارهای نظارتی استفاده كنیم.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس افزود: حوزه تامین اجتماعی یك مدیر لایق نیاز دارد تا بتواند آن را مدیریت و كنترل كند و حتما نیاز نیست كه تخصص مربوطه را داشته باشد لذا به نظر می رسد انتخاب دولت انتخاب خوبی است و ما هم به نوبه خود باید كمك كنیم تا مشكلات این حوزه در سطح كلان مرتفع شود.

وی تاكید كرد: توصیه های مقام معظم رهبری همیشه راهگشا بوده و اگر به آن توجه بیشتری شود بسیاری از مشكلات كشور مرتفع خواهد شد لذا امیدوارم همكاران دیگر هم كه با طرح استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی موافق هستند امضاهای خود را پس بگیرند و با تعامل بیشتری دولت را در انجام وظایفش یاری دهند.

جعفرزاده در پایان افزود: اگر این استیضاح شكل بگیرد و روند خود را طی كند در نهایت رای نخواهد آورد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...