نسخه چاپی

مكان‌های پیشنهادی ایران برای مذاكره با ۱+۵

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بغداد، ‌هند، سوریه و لبنان را مكان‌های پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای مذاكره با گروه 1+5 عنوان كرد.

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به مذاکرات ایران با ۱+۵ اشاره کرد و اظهار داشت: ایران پیشنهاد ترکیه برای مکان مذاکرات را پذیرفته بود اما با توجه به سیاست‌های غلط ترکیه در رابطه با حوادث اخیر سوریه ما مکان‌های دیگری را پیشنهاد دادیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هر دفعه گروه 1+5 پیشنهاد مکان مذاکره را می‌داد و ما حاضر می‌شدیم، تصریح کرد: این دفعه ما چند مکان را مشخص کردیم تا آنها انتخاب کنند و به این شکل نیست که همیشه 1+5 مشخص کننده مکان مذاکرات باشد؛ از این رو پس از چندین بار مذاکره، ما یک جا را مشخص کردیم و آنها باید تن به این موضوع داده و یکی از این چند مکان پیشنهادی ما را برای مذاکره مشخص کنند.

وی بر همین اساس علت این موضوع را این دانست که 1+5 به دنبال مذاکره با ایران است و می‌خواهد که این جلسه صورت گیرد از این رو اینکه مکان را نیز آنها مشخص کنند، قابل قبول نیست.

کوثری در خاتمه بغداد، ‌هند، سوریه و لبنان را مکان‌های پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره با گروه 1+5 عنوان کرد.

۱۳۹۱/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...