نسخه چاپی

هاشمی: تهران پیشانی ایران است

جمعی از اعضای اصلی و علی البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و اعضای ستاد اصلاح طلبان، عصر امروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با تبریک مجدد به مردم ایران و تهران که نجیبانه در انتخابات شرکت کردند، گفت : فضای سالم انتخاباتی زبان دشمنان را بست که با استناد به بعضی از عملکردهای منفی، با لحن طلبکارانه صحبت از دموکراسی می کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیش از سی و پنج سال است که آقای دکتر روحانی را می شناسم و می دانم مردم کسی را انتخاب کرده‌اند که همیشه با اصول ثابت رفتار می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به سالها مهجوری ایران در فضای تعاملات سیاسی و اقتصادی جهان گفت: شاهدیم که آن فضای منفی رو به اصلاح می‌رود و الان وظیفه دولت و همه مسئولان است که برای ارتقای جایگاه ایران در جهان تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امتیاز ویژه ایرانیان حضور علمی فرزندان آنان در بسیاری از نقاط جهان است که مطمئناً اگر فضا برای کار و سرمایه گذاری مناسب شود، با عشق به ایران خدمت می کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش بعدی سخنان خود، شوراهای اسلامی را یک نهاد اجتماعی خواند و گفت: تهران پیشانی ایران است و اعضای شورای شهر هم وظیفه شهری و هم وظیفه ملّی دارند تا مردم احساس رضایت کنند و چهره ایران در نگاه میهمانان خارجی همراه با پیشرفت و توسعه باشد.

هاشمی رفسنجانی خاطرات تندروی دوره اول شورای شهر تهران را برای مردم تلخ خواند و گفت: باید در تعامل سازنده و معقول با جناح ها و به دور از جار و جنجال، به اولویت‌بندی فرهنگی، اخلاقی، رفاهی و عمرانی بپردازید تا آلودگی‌های اجتماعی و تهدید کننده استحکام خانواده‌ها را از زندگی مردم دور سازید.

وی تاکید کرد: اگرچه اعضای منتخب شورای شهر از چهره های سیاسی هستند؛ امّا باید بیشتر با حس اجتماعی کار کنند و به حلّ مسائلی بپردازند که مردم روزانه در زندگی خود با آنها ارتباط دارند.

در آغاز این دیدار حجت الاسلام رهامی، به عنوان عضو ستاد اصلاح طلبان شورای شهر و احمد مسجد جامعی،به عنوان منتخب، به بیان دیدگاه های خویش و ارائه گزارش از برنامه های انتخاباتی و فعالیت های آینده پرداختند.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...