نسخه چاپی

آب‌های نیلگون خلیج فارس گلباران می‌شود

در سالروز حمله تروریستی ناو نظامی وینسنس آمریكا به هواپیمای مسافربری ایرباس، محل وقوع حادثه در آب‌های نیلگون خلیج فارس گلباران می‌شود.

به گزارش نما صادق اسدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در سالروز حمله تروریستی ناو نظامی وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس، که در پی این حادثه 290 انسان بی‌گناه مورد آماج موشک آمریکا قرار گرفتند، برنامه‌های متعددی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تهران و استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت روز چهارشنبه برنامه‌ای با حضور مسئولان فرهنگی، کشوری و لشکری در حسینیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: گلباران محل وقوع حادثه در آب‌های نیلگون خلیج فارس، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع پرواز 655 در 10 نقطه از استان هرمزگان، تبلیغات محیطی شهر، انتشار ویژه‌نامه «پرواز صبح یکشنبه» در 4 هزار نسخه، برپایی نمایشگاه «پرواز صبح یکشنبه» در فرودگاه‌های بین‌المللی بندرعباس و استان فارس از برنامه‌های این واقعه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان است.

وی یادآور شد: هفته گذشته نیز لوح تقدیری از سوی معاونت‌ هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همسر شهید «محسن رضاییان» خلبان این هواپیما اهدا شد.

به گزارش توانا، 12 تیر 1367 روزی است که هواپیمای مسافربری ایرباس با 290 سرنشین که 57 تن از این مسافران کودک بودند، مورد حمله تروریستی ناو نظامی وینسنس آمریکا بر فراز آب‌های خلیج فارس قرار گرفت و این انسان‌های بی‌گناه به شهادت رسیدند.

۱۳۹۲/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...