نسخه چاپی

تكذیب یك خبر درباره فرزند هاشمی

یاسر هاشمی در واكنش به انتشار خبری از سوی خبرگزاری فارس جوابیه ای ارسال كرده است.

به گزارش نما، متن این جوابیه در پی می آید:

پیرو خبر خبرگزاری فارس به شماره 13920408001464 تاریخ 8/4/92 با تیتر "یاسر هاشمی: باید از احمدی‌نژاد و کابینه‌اش تشکر کرد" به اطلاع می رساند که اظهارت منتشر شده در آن خبر متعلق به آقای یاسر هاشمی نبوده و انگیزه این خبرگزاری از درج آن مشخص نیست. با بررسی فایل های صوتی و تصویری مراسم مشخص شد که آقای یاسر هاشمی در سخنرانی خود در اجتماع مردم شهرستان شهریار هیچ اشاره ای به عملکرد دولت های نهم یا دهم نداشته است. تماس های مکرر با خبرگزاری فارس و دبیران آن رسانه برای تصحیح خبر به نتیجه نرسید.

برای تنویر افکار عمومی مردم و اصحاب رسانه، متن خبر اظهارات ایشان که در خبرگزاری مهر به درستی منعکس شده، حضورتان ارسال می شود:

"در بخش پایانی مراسم نیز یاسر هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر تحقق حماسه اقتصادی، اظهار داشت: باید فضای جامعه را آرام آرام از جشنهای انتخاباتی و فضای رقابتی به سمت و سوی رفاقت سوق دهیم، امروز نیز در این مکان جمع شده ایم تا در فضای وحدت، دوستی و آشتی ملی، برای آینده ای روشن و پیشبرد اهداف ایران اسلامی هم اندیشی کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص خلق حماسه اقتصادی در سالجاری، بیان کرد: در راستای تحقق منویان رهبر معظم انقلاب، باید پس از خق حماسه ای عظیم در عرصه سیاست، حماسه اقتصادی اجرایی شود، مساله ای که به طور مستقیم با معیشت مردم، اشتغال جوانان و امور خانواده ها در ارتباط است.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ارتباط مردم با رئیس جمهور را بستری برای پیشبرد اهداف حکومت دانست و گفت: رئیس جمهوری که با رای حداکثری مردم انتخاب شده است به طور قطع از محبوبیت ویژه و قابل توجهی در میان ملت برخوردار است، امروز مردم کشور شعارهای آیت الله هاشمی، خاتمی و روحانی را پسندیده اند، یعنی این سه نفر در اوج محبوبیت بین مردم قرار دارند.

وی افزود: مسولان مذکور باید تلاش کنند این محبوبیت رشد پیدا کند و تا سالیان بعدی نیز ادامه داشته باشد.

یاسر هاشمی متذکر شد: امیدی که امروز در مردم ایجاد شده، بسیار ارزشمند است، همین امید است که می تواند مشکلات اساسی ما را رفع کند و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کند، لذا به مسئولان توصیه می کنم حفظ این امید و اعتماد مردم را در اولویت قرارداده و بکوشند مطالبات بحق مردم را عملی کنند."

پیشاپیش از همکاری ها و بذل عنایت های صمیمانه رسانه های خبری در توجه به اخلاق رسانه ای و پاسداشت حقیقت سپاسگزاریم.

۱۳۹۲/۴/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...