نسخه چاپی

خوابیدن یك پیرمرد جلوی ماشین علی دایی!

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس برای خروج از ورزشگاه درفشی‌فر با مشكل مواجه شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در پايان تمرين امروز پرسپوليس اتفاق عجيبي افتاد که براي دقايقي خيابان ورزشگاه درفشي‌فر را با ترافيک مواجه کرد.

در حالي که علي دايي با خودروي خود قصد داشت از درفشي‌فر خارج شود دو، سه هوادار قصد داشتند با او عکس بگيرند اما دايي گفت عجله دارد و نمي‌تواند از خودرويش پياده شود. در همين حين فرد ميانسالي جلوي ماشين دايي ايستاده بود و از سرمربي پرسپوليس خواهش مي‌کرد که به او کمک کند. اين فرد که نمي‌گذاشت خودروي دايي حرکت کند به وسيله‌ي انتظامات ورزشگاه درفشي‌فر از جلوي خودرو به سمت ديگري برده شد اما در حالي که دايي قصد داشت حرکت کند بار ديگر مجبور شد متوقف شود. اين بار پيرمردي که او هم از علي دايي درخواست کمک داشت وسط خيابان دراز کشيد و گفت که از اين‌جا بلند نمي‌شوم تا دايي به من کمک کند.

باز هم انتظامات درفشي‌فر و اين بار به سختي اين فرد را از روي زمين بلند کردند تا خودروي علي دايي به مسير خود ادامه دهد.

دايي پس از اين‌که از کنار اين فرد رد مي‌شد با عصبانيت به او گفت: چرا روي زمين مي‌خوابي؟ با اين کارتان باعث شديد که ديگر به شما کمک نکنم.

در ماه‌هاي اخير حضور متکديان در تمرين دو تيم استقلال و پرسپوليس به شدت افزايش يافته و اين مساله مشکلاتي را ايجاد براي بازيکنان و مربيان اين دو تيم ايجاد کرده است. البته در اکثر مواقع اعضاي اين دو تيم به متکدياني که واقعا وضعيت نابساماني دارند،‌کمک مي‌کنند اما افزايش حضور اين افراد باعث شده در حق کساني که واقعا محتاجند، اجحاف شود.

۱۳۹۲/۴/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...