نسخه چاپی

نظر مهدی كلهر درباره عینك احمدی‎نژاد

عکس خبري -نظر مهدي کلهر درباره عينک احمدي‎نژاد

مشاور پیشین رئیس جمهور می‌گوید من معقتد نیستم كه رئیس جمهور باید به حرف مشاورش عمل كند. ولی حداقل بشنود، ولی آقای احمدی‌نژاد نمی‌شنید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مهدی کلهر در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص مهمترین خدمتی که احمدی‌نژاد به جمهوری اسلامی کرد، گفت: سال 84 انقلاب اسلامی از طریق دیپلماسی عمومی و نه از طریق دیپلمات‌ها صادر شد و اولین خدمت احمدی‌نژاد درست کردن دیپلماسی عمومی در کشور و منطقه بود.

وی دومین کار رئیس جمهو را پیگیری اهداف و ارزش‌های انقلاب دانست.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در دوره خاتمی ما به دلیل دفاع از ارزش‌ها متهم بودیم، خاطر نشان کرد: وقتی ما به جلسه‌ای می رفتیم متهم بودیم. احمدی نژاد این مسیر را برعکس کرد و برای نسل بعدی که امام را ندیده بود، ارزش‌های انقلاب اسلامی را احیا کرد و نتیجه‌اش در بیداری اسلامی دیده شد. به نظرم احمدی نژاد استکبار ستیزی را در عرصه جهانی احیا کرد.

مشاور پیشین رئیس جمهور ایران در دولت نهم و دهم اصلی ترین خطای محمود احمدی نژاد را تعویض همراهانش دانست و گفت: اصلی ترین خطای احمدی‌نژاد این بود که همراهان خودش را تعویض کرد. من معتقد نیستم رئیس جمهور باید به حرف مشاورش عمل کند. ولی حداقل بشنود، ولی ایشان نمی‌شنید.

وی اشکال احمدی‌نژاد را «شتاب زدگی اش» در تصمیم گیری‌ها خواند و اظهار داشت: برای تصمیمات بزرگ بالاخره باید عقلا را دور هم جمع کرد. همیشه می گویند «بد تصمیمی» از «بی تصمیمی» بهتر است و این یک اصل مدیریتی است! اما به این معنی نیست که هر «بد تصمیمی» بهترین است و این شیوه نباید عادت شود.

کلهر تصریح کرد: اشکال آقای احمدی‌نژاد این بود که عینک نزدیک بینی نداشت. دور بینی‌اش خوب بود ولی خیلی یاران نزدیک خود را ندید.

۱۳۹۲/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...