نسخه چاپی

جذب پناهجویان ایرانی توسط منافقین

عکس خبري -جذب پناهجويان ايراني توسط منافقين

عوامل گروهك تروریستی منافقین در اروپا سعی می‌كنند تا پناهجویان ایرانی در كشور آلمان را با روش‌های مختلف جذب نمایند.

به گزارش نما به نقل از دیده‌بان، عوامل منافقین در اروپا ماموریت قصد دارند تا پناهجویان ایرانی حاضر در کمپ‌های پناهندگی در اروپا را جذب نمایند.

بر پایه این خبر با توجه به وضعیت زندگی اسفبار پناهجویان در کشور آلمان و در کمپ‌های پناهندگی که شامل دو وعده غذای سرد و یک جای خواب کثیف برای چند ساعت در شب می‌باشد، منافقین قصد دارند تا از این شرایط اسفبار سوء استفاده کرده و ایرانی‌های حاضر در این کمپ‌ها را جذب نمایند.

بر همین اساس با توجه به اعتصاب غذای برخی پناهندگان در کمپ پناهندگی شهر مونیخ، اخیراً گروهک تروریستی منافقین از طریق شورای ملی مقاومت که عنوان دست‌ساز این گروه می‌باشد، به انتشار بیانیه‌ای مبادرت کرده و به حمایت از این پناهندگان پرداخته است.

در این بیانیه از دولت آلمان خواسته شده که اقامت اجباری این افراد در منطقه محل پناهندگی لغو شده تا آنها بتوانند بدون دریافت مجوز آزادانه به سایر مناطق آلمان رفت و آمد کنند.

این درخواست مطابق با خواست سرکردگان منافقین شرایطی را پدید می‌آورد که پناهندگان بتوانند به عضویت این فرقه تروریستی درآمده و در خدمت این تشکیلات فعالیت کنند.

گفتنی است در گذشته نیز همواره اقدام به فریب و جذب ایرانیان ساکن در اروپا و خصوصاً کسانی که از شرایط زندگی نامناسبی برخوردارند، از روش‌های منافقین برای افزایش نیرو در اروپا بوده است.

بسیاری از این پناهجویان به دلیل بی‌اطلاعی یا رعایت پوشش سازمان‌های انتفاعی توسط عوامل فرقه رجوی، نمی‌دانند که از سوی یک فرقه تروریستی برای همکاری دعوت شده‌اند و این افراد بعد از اطلاع از ماهیت منافقین به دلیل تهدید به آزار و اذیت یا حتی قتل، دیگر امکان جدایی از تشکیلات را به راحتی نمی‌یابند.

به گفته برخی جداشدگان فرقه منافقین، این افراد بعد از جذب در این سازمان تروریستی زندگی به مراتب سخت‌تر از کمپ‌های پناهندگی را تجربه کرده و برخلاف گذشته مجبور به وطن‌فروشی، جاسوسی، سرقت یا حتی اقدامات تروریستی نیز می‌شوند که در صورت دستگیری توسط پلیس مجبور خواهند بود که بسیاری از سال‌های عمر خود را در زندان‌های اروپا سپری کنند.

۱۳۹۲/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...