نسخه چاپی

مظفر: حضور قالیباف دركابینه گمانه‌ زنی است

نماینده مردم تهران در مجلس،گفت: اگر محمد باقرقالیباف در كابینه آقای روحانی باشد یكی از بهترین یاران و یكی از نیروهایی خواهد بود كه می‌تواند روی او حساب كند و به كمك هم می توانند بخشی از مشكلات كشور را حل و فصل كنند.

به گزارش نما، حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اینکه محمدباقر قالیباف به عنوان یکی از وزرای دولت روحانی معرفی خواهد شد، گفت: بنده اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم و فکر می‌کنم این حرف‌ها گمانه‌زنی باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استفاده از آقای قالیباف و امثال وی که توانمندی بسیار خوبی در عرصه مسائل اجرایی دارند می‌تواند یکی از نقاط قوت دولت آقای روحانی باشد و من اطمینان دارم که اگر آقای قالیباف در کابینه جناب آقای روحانی باشد یکی از بهترین یاران و یکی از نیروهایی خواهد بود که می‌تواند روی او حساب کند و به کمک هم می توانند بخشی از مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شهرداری تهران هنوز ظرفیت بهره‌گیری از وجود محمدباقر قالیباف را دارد، افزود: قالیباف ظرفیت بالایی برای به اتمام رساندن امور شهر تهران دارد و او در هرجا می‌تواند چهره‌ای موفق و توانمند باشد که مدیریت و همت جهادی را به منحصه ظهور برساند.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...