نسخه چاپی

فناوری هسته‌ای با جان مردم ایران رقم خورده است

حجت‌الاسلام گل‌وردی گفت: فناوری هسته‌ای امروز با جان مردم ایران پیوند خورده و مسئولین با آن عجین شده‌اند.

حجت‌الاسلام علیمحمد گل‌وردی امام جمعه شهر چهاردانگه در خطبه‌های امروز با اشاره به سالروز دستیابی به فناوری هسته‌ای اظهار داشت: امروز ملت ایران با انرژی هسته‌ای و فناوری هسته‌ای عجین شده و پیوند خورده‌اند و از حق مسلمشان عقب‌نشینی نخواهند کرد.

گل وردی افزود: مردم ایران این فناوری و تکنولوژی هسته‌ای را مفت و مجانی به دست نیاورده‌اند بلکه برای دستیابی به انرژی هسته‌ای شهیدان زیادی را تقدیم کرده و سرمایه هنگفتنی را هزینه نموده‌اند و هرگز حتی یک میلیمتر از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی گفت: انرژی هسته‌ای امروز به یکی از ارزش‌های والای این نظام و انقلاب تبدیل شده و تا ابد تاریخ که نام کشور ما خواهد بود به عنوان یک نقطه قوت از آن یاد خواهد شد و این را باید دشمنان ما به خوبی بدانند که ایران هرگز ارز‌ش‌ها و آرمان‌های خود را تغییر نخواهند داد.

وی با قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر چهاردانگه گفت: شهرستان اسلام‌شهر و بخش چهاردانگه با توجه به جمعیت این شهرستان و پتانسیل‌های والای آن از لحاظ زیر‌ساخت‌های فرهنگی مناسب این رفتار نبوده و امکانات و فضاهای فرهنگی موجود جوابگوی نیازهای مردم و جوانان منطقه نمی‌باشد.

گل‌وردی افزود: وزارت ارشاد زمانی در دست افرادی قرار داشت که وابسته استکبار جهانی بودند و مسائل فرهنگی کشور را در جهت اهداف دشمنان به پیش می‌بردند و جریان فتنه 88 بیانگر این واقعیت مهم می‌باشد ولی خوشبختانه امروز وزارت ارشاد در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و حرکت می‌نماید.

وی از عکس‌العمل وزیر ارشاد در برخورد با اکران برخی فیلم‌ها در طی روزهای گذشته قدردانی کرده و گفت: متأسفانه گاهی نظارت‌های افراد و برخی مسائل فرهنگی موجب گله‌مندی متدین و دلسوزان انقلاب می‌شود که باید وزیر ارشاد و دیگر دستگاه‌های متولی توجه و عنایت بیشتری داشته باشند.

گل‌وردی در انتهای سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا بالاترین نمونه زنان عالم است که در جهت ولایت‌مداری، همسرداری درس‌های بزرگی را به مردان و زنان جامعه ما می‌دهد و اگر کسی بخواهد در راه سعادت و رستگاری گام بردار باید در راه آن حضرت حرکت نماید.

قابل ذکر است که در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهر چهاردانگه سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی مسائل فرهنگی و هنری کشور را تشریح و در جهت رفع کمبودهای زیرساخت‌های فرهنگی این شهر قو‌ل‌های مساعدی دادند که احداث کتابخانه دیجیتال و احداث حوزه علمیه شهر چهاردانگه از جمله آنها می‌باشد.

۱۳۹۱/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...