نسخه چاپی

سخنان نصرالله درباره انتخابات ایران


به گزارش نما - فارس نوشت:

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که تمامی هجمه‌ای که متوجه شخص وی یا حزب الله لبنان است، هیچ تاثیری بر روش این حزب نخواهد گذاشت.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد انتخابات ریاست جمهوری ایران بهترین نمونه از دموکراسی در جمهوری اسلامی را در سایه حاکمیت ولایت فقیه نشان داد.

به گزارش السفیر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که تمامی هجمه‌ای که متوجه شخص وی یا حزب الله لبنان است، هیچ تاثیری بر روش این حزب نخواهد گذاشت.

وی با ابراز خرسندی از روند تحولات لبنان و منطقه تاکید کرد که با وجود فضای تحریک آمیز نتایج اتفاقات موجود به نفع نیروهای مقاومت است.

درستی گزینه‌های حزب‌الله

دبیرکل حزب الله در دیداری محرمانه که به تازگی برگزار شده و جزئیاتی از آن منتشر شده است، اوضاع تحولات لبنان و سوریه و ایران را تشریح کرده و گفت که روزهای آینده درستی گزینه‌های حزب‌الله در دو سال اخیر را چه در عرصه لبنان و چه در عرصه تحولات سوریه نشان خواهد داد.

نصرالله بر روابط مستحکم حزب الله با جنبش حماس و کذب شایعات مطرح شده در زمینه مشارکت عناصر این جنبش در درگیری‌های سوریه تاکید کرده و گفت که همگرایی بین حماس و حزب‌الله لبنان ادامه دارد و همکاری و هماهنگی خوبی برای مقابله با فضای مذهبی و فتنه منطقه‌ای بین این دو وجود دارد.

بهترین نمونه دموکراسی زیر سایه ولایت فقیه

نصرالله تاکید کرد که تحولات میدانی و سیاسی به سمت بهبود است و اتفاقات جمهوری اسلامی ایران در زمینه انتخابات ریاست جمهوری نیز درستی روش ایران را نشان داد و بهترین نمونه از دموکراسی مردمی در جمهوری اسلامی را در سایه حاکمیت ولایت فقیه نشان داد. وی نتایج این انتخابات را به نفع ایران و ملت آن خواند و تاکید کرد که سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب همواره بی طرف است.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...