نسخه چاپی

واكنش‌ها به نخستین تمرین نیكبخت با استقلال

امیر قلعه‌نویی از هواداران خواست نیكبخت واحدی را در بازگشت دوباره‌اش به استقلال مورد تشویق قرار دهند. درخواست سرمربی آبی‌ها باعث بروز حاشیه‌هایی شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در حالی که حدود ۲۵ دقیقه از آغاز تمرین استقلال گذشته بود، یکی از لیدرهای استقلال بعد از گفت‌وگو با امیر قلعه‌نویی به سمت تماشاگران رفت و گفت قلعه‌نویی از تماشاگران می‌خواهد مجیدی و نیکبخت را تشویق کنند.

بعد از صحبت‌های این لیدر، نیکبخت و مجیدی به سمت قلعه‌نویی رفتند و با همراهی او به سمت تماشاگران آمدند. تماشاگران بعد از این اتفاق به شدت علی نیکبخت واحدی را تشویق کردند و سپس یکی از لیدرها تلاش کرد تماشاگران را آرام کند تا نیکبخت با آنها صحبت کند. بعد از سکوت جمع، نیکبخت خطاب به آنها گفت: خوشحالم که دوباره به استقلال آمدم و از بازی کنار همبازیان سابقم خوشحالم. از شما هم ممنونم که من را پذیرفتید. الان احساس خوبی دارم.

در همین هنگام یکی از تماشاگران فریاد زد "دروغ نگو!" که با صدای "هیس!" تماشاگران روبه‌رو شد و از او خواسته شد، ساکت باشد. بعد از این اتفاق تماشاگران مجددا علی نیکبخت واحدی را تشویق کردند و او دوباره در جمع سایر بازیکنان حاضر شد و به ادامه تمرین پرداخت

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...