نسخه چاپی

یزید و قاتلان امام حسین (ع) هم به بهشت می روند!

اگر من نبودم شما عزاداری نمی كردید، الان ما چقدر باید متشكر "شمر" باشیم! اگر شمر جنگ با سید الشهدا علیه السلام را رها می كرد چه می شد؟ حالا حضرت علیه السلام چند سال بیشتر عمر می كرد!

به گزارش شیعه آنلاین، حجة الاسلام و المسلمین «صمدی آملی» از شاگردان مطرح آیت الله «حسن زاده آملی» در اظهاراتی تعجب برانگیز و بی سابقه ادعا کرده که یزید و شمر لعنة الله علیهما که جزو قاتلان سید و سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین علیه السلام بوده اند، به بهشت می روند.

وی در بخشی از اظهارات خود می گوید: او (شمر) در روز قیامت برهان اقامه می کند و می گوید: اگر من نبودم شما عزاداری نمی کردید، الان ما چقدر باید متشکر "شمر" باشیم! اگر شمر جنگ با سید الشهدا علیه السلام را رها می کرد چه می شد؟ حالا حضرت علیه السلام چند سال بیشتر عمر می کرد!

شاگرد آیت الله «حسن زاده آملی» می افزاید: جناب نوح ۹۰۰ سال زحمت کشید ۷۰ نفر و امام حسین ۷۲ نفر را جذب کردند ولی شمر با این کارش این همه خیل عزادران را جذب کرد! حالا می بینید حق شمر هم هست این همه بالا بیاید. استعدادهایی در آنها (شمر و یزید و…) دیده می شود که معلوم می کند آنها هم چیزهایی دارند!

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای شنیدن فایل صوتی متن سخنان حجة الاسلام و المسلمین «صمدی آملی» به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند: www.ebnearabi.com/?p=3983

۱۳۹۱/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...