نسخه چاپی

حاشيه‌ آخرين استقبال مردمي از رئيس‌ جمهور

استقبال نه چندان خوب از احمدی نژاد/ تبلیغات "ایران" مثمر ثمر نبود

استقبال مردمی از رئیس جمهور در بازگشت از آخرین سفر خارجی وی با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز؛ بازگشت رئیس جمهور از آخرین سفر خارجی اش که به کشور روسیه انجام شده بود در آخرین ساعات روز ۱۱ تیرماه با حاشیه هایی همراه بود.

بنابر این گزارش، طبق روال برخی از سفرهای خارجی رئیس جمهور از روز گذشته سایت های خبری حامی دولت با اعلام برنامه استقبال مردمی از محمود احمدی نژاد برای این برنامه تبلیغ می کردند؛ البته زمان این برنامه که ساعت ۱۹:۳۰ عنوان شده بود به ساعت ۱۰:۳۰ شب تغییر کرد.

تا پیش از ساعت ۱۰ شب تعدادی از حامیان رئیس جمهور که تعداد آنها به ۱۰ نفر می رسید در مقابل پاویون جمهوری تجمع کردند.

استقبال کنندگان از رئیس جمهور با نزدیک شدن به ساعت اعلام شده انتظار حضور احمدی نژاد را می کشیدند ولی در همین حال از سوی مسئولان اعلام شد که رئیس جمهور دقایقی پیش فرودگاه مهرآباد تهران را ترک کرده است. بنابراین می توان گفت احمدی نژاد در آخرین سفر خارجی اش ترجیح داد با استقبال کنندگان اندک مردمی خود دیداری نداشته باشد.

مجتبی ثمره هاشمی دستیار ویژه رئیس جهور و غلامحسین الهام سخنگوی دولت با حضور در بین طرفداران رئیس جهور به جای احمدی نژاد به گفت و گو با آنها پرداختند.

یکی از طلبه های حاضر در بین استقبال کنندگان از رئیس جمهور برای ثمره هاشمی شروع به شعرخوانی در حمایت از احمدی نژاد کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پاسخ به سوال یکی از حاضران درباره چرایی عدم حضور احمدی نژاد در بین استقبال کنندگانش گفت: "خیر و مصلحتی در این مساله بوده است."

تعدادی از افرادی که برای دیدار با رئیس جمهور در مقابل پاویون دولت تجمع کرده بودند زمزمه های حضور احمدی نژاد در داخل پاویون را داشتند و می گفتند که " تا صبح هم که باشد در اینجا می مانیم تا رئیس جمهور را ببینیم" ولی این افراد دقایقی بعد و با قطعی شدن عدم حضور احمدی نژاد محل را ترک کردند.

در سفر سالیان گذشته محمود احمدی نژاد به کشورهای خارجی و به ویژه سفر نیویورک همواره تجمعاتی برای استقبال از احمدی نژاد شکل می گرفت که با تعداد جمعیت نسبتا زیادی انجام می شد ولی آخرین استقبال از رئیس جمهور نشان چندانی از استقبال های معروف احمدی نژاد نداشت.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...