نسخه چاپی

خبری درباره پیشنهاد مسؤولیت به ولایتی

رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید، هیچ صحبتی با علی اكبر ولایتی برای حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نشده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص دیدار اعضای این کمیسیون با رئیس جمهور منتخب، گفت: در جلسه کمیسیون امنیت ملی موضوع دیدار با رئیس جمهور منتخب مطرح شد، اما به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای مجلس این مسئله پیگیری نشد و قرار است بعد از تعطیلات آن را مجددا مطرح کنیم تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان در حوزه های انتخابیه به سر می‌برند، بعید به نظر می‌رسد که در هفته آینده دیداری با رئیس جمهور منتخب از سوی نمایندگان انجام شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص حضور‌ علی اکبر‌ولایتی در‌کابینه دولت یازدهم نیز گفت: همانطور‌که دفتر آقای روحانی اعلام‌کرده، این مباحث گمانه زنی است و به نظر می‌رسد انتخاب افراد مراحل خاص خود را طی می‌کند و با توجه به اینکه لیست اعضای پیشنهادی کابینه دولت آینده طبق روال همیشگی به محضر مقام معظم رهبری ارائه می‌شود، نباید در مورد معرفی اعضای کابینه تعجیل کرد بلکه باید صبر‌کنیم.

بروجردی خاطرنشان کرد: دولت آینده باید مسئولیت‌های مهم و کلیدی در‌کابینه را با در نظر‌گرفتن اصل شایسته سالاری و تجربه بالا به افراد بسپارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پست دبیر شورای عالی امنیت ملی به علی اکبر ولایتی پیشنهاد شده یا خیر، تأکید کرد: با وی هیچ صحبتی در این زمینه نشده است.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...