نسخه چاپی

نايب رييس كميسيون كشاورزي:

تقاضای بیش از نیاز موجب گرانی كاذب گوشت مرغ و تخم مرغ می شود

نایب رییس كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه گوشت مرغ و تخم مرغ مورد نیاز كشور در ماه مبارك رمضان تامین است ، گفت: متاسفانه مردم با تقاضای بیش از نیاز موجب گرانی كاذب فرآورده های پروتئینی به ویژه گوشت مرغ و تخم مرغ می شوند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ،محمد اسماعیل نیا نرخ محصولات کشاورزی را وابسته به میزان عرضه و تقاضا دانست و افزود: هم اکنون بیش از 70 هزارتن مرغ در کشور ذخیره سازی شده و تولید نیز شرایط منطقی خود را طی می کند.
وی گفت : تولید و ذخیره سازی وضعیت مطلوبی دارد، بنابرنباید نگران باشند.
رییس کارگروه تعادل و تعامل از تولید تا مصرف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه مردم کشور ما دارای نقطه ضعف در خرید هستند به طور مثال در مناسبت های مختلف هجوم یکباره مردم موجب افزایش تقاضا و گرانی برخی از محصولات مورد نیاز و مصرفی می شود در حالی که تولید روند طبیعی و عادی خود را طی می کند.
وی از مردم خواست به شکل طبیعی و به اندازه نیاز ماهانه خود خرید کنند تا فضای کشور به یک فضای توام با اضطراب و گرانی کاذب تبدیل نشود.
وی ادامه داد: هم اکنون با وجود اعمال تحریم ها و وجود برخی مشکلات اقتصادی، باید به دنبال رفع مشکلات کشور باشیم نه این که به آنان دامن بزنیم.
اسماعیل نیا اضافه کرد: به هیچ عنوان کمبودی در زمینه گوشت مرغ و تخم مرغ مورد نیاز کشور وجود ندارد و مردم در آرامش محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

۱۳۹۲/۴/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...