نسخه چاپی

ستاره‌های بلاتكلیف فوتبال ایران

در فرصت ۹ روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم هنوز برخی از ستاره‌های فوتبال ایران بلاتكلیف هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس: در حالی که 20 تیرماه سال جاری فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران برای حضور در فصل سیزدهم لیگ برتر لیگ برتر به پایان می‌رسد هنوز هستند بازیکنان بزرگی که با هیچکدام از تیم‌های لیگ برتری قرارداد امضا نکرده‌اند؛ ستاره‌‌هایی که بیشتر در انتظار مشخص شدن وضعیت خود با باشگاه‌هایشان نشسته و یا منتظرند تا تیم دست به نقدتری پیدا شود.

در زیز نگاهی می‌اندازیم به مشهورترین بازیکنانی که هنوز تیم خود برای حضور در فصل سیزدهم لیگ برتر را انتخاب نکرده و البته شاید هم برای فصل آینده سر از آن سوی آبها درآوردند:

کریم انصاری‌فرد:

آقای گل لیگ یازدهم فوتبال ایران که فصل ناموفقی را در پرسپولیس سپری کرد بدون شک یکی از سرشناسان‌ترین ستاره‌های بلاتکلیف فوتبال ایران در این برهه زمانی محسوب می‌شود و هنوز مشخص نیست این بازیکن برای فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد. البته پرسپولیسی‌ها بدشان نمی‌آید همچنان از کریم بهره ببرند اما این بازیکن که این روزها به تمرین اختصاصی مشغول است گویا خیلی دل خوشی از تیم سابقش ندارد و قصد دارد برای ادامه بازیگری راهی اروپا شود.

کریم در صورتی که نتواند به خواسته‌اش برای بازی در اروپا برسد، استقلال را هم مشتری دست به نقدی می‌بیند.

از لیگ‌های آلمان و اسپانیا به عنوان مقصد بعدی مهاجم فصل گذشته نام برده می‌شود.



مجتبی جباری:

یاغی استقلالی‌‌ها گویا هوس کرده همچنان فصل بدنسازی را بی‌خیال شده و پس از این فصل با آبی پوشان قرارداد ببندد.

هرچند که جباری شرایط استقلال را مسخره عنوان کرد اما این روزها اوضاع آرام است و با خوابیده شدن آتش این ماجرا، یاغی شماره هشت طی روزهای آینده دوباره پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد.

در این میان بیانیه آتشین باشگاه استقلال هم برای رفتن زیدان آبی‌ها از استقلال کارساز نبود و با نظر قلعه نویی، این بازیکن دوباره به استقلال باز خواهد گشت.



آندرانیک تیموریان:

هافبک قلدر و جنگنده تیم ملی که در صعود این تیم به جام جهانی نقش پررنگی را ایفا کرد هم پس از اتمام قرارداداش با الخریطیات این روزها به همراه برادر و مدیربرنامه‌‌هایش مشغول بررسی پیشنهاداتش است تا از میان آنها بهترینش را انتخاب کند.

آندو که چندین بار آب پاکی را برای حضور در پرسپولیس روی دست سرخ‌ها ریخت در صورت عدم انتقال به تیم‌های خارجی به طور قطع استقلال را در فصل آینده لیگ برتر همراهی خواهد کرد.

حضور استقلال در جمع 8 تیم برتر آسیا گویا آندرانیک را ترغیب کرده تا با حضور در تیم سابقش بتواند افتخار جدیدی را همراه با این تیم به ارمغان بیاورد.


جواد نکونام:

کاپیتان تیم ملی با اینکه قرارداد دوساله‌ای با استقلال داشته و بارها از تمایل خود برای استمرار حضور در این تیم خبر داده اما همچنان بلاتکلیف است.

نکونام در صورتی که به خواسته اش نرسد احتمالا سر از تراکتورسازی درخواهد آورد.



خسرو حیدری:

دیگر هافبک ملی‌پوش استقلال هم که تعطیلات را در ترکیه سپری کرد هنوز بلاتکلیف است هرچند که استقلالی‌ها برای نگه داشتن این بازیکن متعصب دردسرهای کمتری نسبت به پژمان منتظری خواهند داشت.

خسرو هم طی امروز و فردا تکلیفش برای حضور در استقلال مشخص می‌شود.

امیرحسین صادقی:

دیگر مدافع ملی‌پوش استقلال هرچند که با این تیم به توافق رسیده تا جمع ستاره‌ها در این تیم برای فصل جدید هم جمع باشد اما قراردادش نهایی نشده تا همچنان امکان انتقال این بازیکن به تیم‌هایی همچون تراکتورسازی هم وجود داشته باشد.

غلامرضا رضایی:

مهاجم ملی‌پوش سرخ ها هم با اینکه مدت‌هاست در تمرینات این تیم حضور دارد اما گویا از برخی مسائل دلخور و هنوز قراردادش را نهایی نکرده است.

البته پرسپولیسی ها خیلی نباید در خصوص این بازیکن نگران باشند چرکه رضایی از دوستان صمیمی دایی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد غلام هم سال آینده همچنان با لباس سرخ در میادین حاضر خواهد بود.



فرشید طالبی:

مدافع فصل گذشته سپاهان که در لیست چند تیم از جمله استقلال و تراکتورسازی قرار دارد در انتظار روشن شدن تکلیف آبی‌ها با منتظری است تا در صورت خروج این بازیکن از لیست استقلال جانشین مدافع ملی‌پوش این تیم برای فصل آینده شود.

شنیده می‌شود طالبی از راه‌آهن هم پیشنهاد جدی دارد.

محسن مسلمان:

پدیده فوتبال ایران و بازیکن فصل گذشته ذوب‌‌اهن هم با اتمام قراردادش با این تیم از چند تیم از جمله استقلال برای فصل آینده پیشنهاد دارد. البته ذوبی‌ها با ماندن در لیگ برتر به شدت خواهان ماندن این بازیکن هستند و شاید مسلمان فصل بعد هم در ذوب آهن باشد.




مهرداد اولادی:

مهاجم سال‌‌های نه چندان دور پرسپولیس و فصل گذشته ملوان با جدایی از این تیم به فکر پیوستن به تیمی بزرگ در حد و اندازه‌های استقلال یا سپاهان است و به همین منظور فعلا این بازیکن هم برای انتخاب تیم دست نگه داشته است. اولادی چند روز پیش تا عقد قرارداد با نفت تهران پیش رفت.



مهرزاد معدنچی:

هافبک ناکام فصل گذشته پرسپولیس برای پیوستن به فجرسپاسی به توافق کامل رسیده و فقط مانده صدور رضایتنامه این بازیکن از سوی پرسپولیسی‌ها که آن هم طی روز آینده احتمالا صادر تا معدنچی هم راهی دیار سعدی و حافظ شود.

مهدی امیرآبادی:

بازیکن فصل گذشته فولاد که از لیست بازیکنان این تیم برای فصل جاری دور مانده بود چندی پیش به شدت با موتور تصادف کرد و به نظر می‌رسد این بازیکن هم برای رسیدن به شرایط مطلوب حداقل نیم فصل اول رقابت‌های امسال را از دست بدهد.

هادی تأمینی:

این بازیکن که نزد هواداران ملوان با لقب جان تری شناخته می‌شود در یکقدمی حضور در استقلال قرار دارد و شاید تکلیف پیوستن این بازیکن به تیم آبی‌پوش پایتخت تا امشب مشخص شود.

از دیگر نامداران حاضر در این لیست می‌توان به حسنی‌صفت، جواد شیرزاد، سالارزاده‌ (بازیکنی که با تکل شدید روی میلاد میداودی تا مدت‌ها این بازیکن را خانه‌نشین کرد)، بابک پورغلامی، حسین بادامکی، محمدباقر صادقی و مسعود شجاعی که مسئولان اوساسونا برای تمدید قراردادش رغبتی از خود نشان نداده و احتمال خروجش از فوتبال اسپانیا برای فصل آینده وجود دارد هم اشاره کرد.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...