نسخه چاپی

صادقی: ریشه من در استقلال است

مدافع استقلال می‌گوید استقلال خانه اوست و این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، امیرحسین صادقی پس از تمدید قراردادش با استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تمدید قراردادش طول کشید و پس از چند جلسه این اتفاق افتاد گفت: من قراردادم را به مدت یک سال تمدید کردم. فکر نمی‌کنم توافقم با استقلال طول کشیده باشد. دیشب آخرین توافقات را با استقلال کردم و همه صحبت‌ها را با آقای فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی مطرح کردم و به جمع‌بندی رسیدیم. از دو باشگاه دیگری که خواهان من بودند متشکرم اما ریشه من در استقلال است و کمی مشکلات وجود داشت که با مطرح کردن آن حل شد.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی در تمرین‌های استقلال حاضر می شود اظهار کرد: همین الان راهی تمرین خواهم شد و البته در تمرین شرکت نخواهم کرد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد از مسافران تیم ملی در جام جهانی باشد و این مسئله چقدر روی انگیزه‌های او تاثیرگذار خواهد بود بیان کرد: قطعا سال پیش‌رو سال سختی است. من تمام تلاشم را می‌کنم در جام جهانی حاضر باشم و در لیست آقای کی‌روش قرار بگیرم. قبلا هم گفته بودم که بعد از 6 سال برای تیم ملی بازی کرده‌ام و از اعتمادی که آقای کی‌روش به من داشتند، خیلی خوشحالم. امیدوارم از مسافران جام جهانی باشم. مطمئنا تلاش می‌کنم از سال بعد عملکرد بهتری داشته باشم و در کار دفاعی و گلزنی آمار به مراتب برتری از خود به جای بگذارم. من سال گذشته تنها سه کارت زرد دریافت کردم و در مجموع سال خوبی را داشتم. در سال پیش‌رو 40 تا 50 بازی می‌توانم برای استقلال بکنم و مطمئنا انگیزه بالایی برای عملکرد بسیار خوب برای آن دیدارها دارم.

صادقی در پاسخ به این سوال که بوریرام تایلند را چگونه می‌بیند و چقدر احتمال می‌دهد استقلال در میان چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد، گفت: فعلا شناختی از این تیم ندارم. در روزهای آینده باید بازی‌های تیم را ببینیم تا بهتر آن‌ها را بشناسیم. مطمئنا سال سختی را پیش‌رو خواهیم داشت اما من قبلا هم گفته بودم توانایی استقلال خیلی بالاست و می‌تواند قهرمان آسیا شود. آخرین قهرمانی استقلال در آسیا با بازیکنانی مثل ماجدی، قلعه‌نویی، بیانی و بابازاده و سرمربی‌گری پورحیدری رقم خورده و من فکر می‌کنم تیم ما هم همین پتانسیل را دارد.

مدافع استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا طلب سال گذشته‌اش از استقلال را کامل تسویه کرده است یا خیر اظهار کرد: من هنوزاز استقلال طلب دارم اما استقلال خانه من است و اگر پول داشته باشند به من می‌دهند و اگر هم نداشته باشند که بعدا می‌دهند. از این بابت مشکلی وجود ندارد.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...