نسخه چاپی

قاسمپور: "قهرمانی" گردن كلفت است!

سرمربی مس كرمان گفت : قهرمانی مانند آدم‌های گردن كلفت كه در برنامه ۹۰ نشان داد، با بازیكنان صحبت می‌كند و ما نمی‌دانیم چرا كمیته داوران با او برخورد نمی‌كند.

به گزارش فارس، ابراهیم قاسم‌پور پس از شکست ۲ بر صفر مقابل راه‌آهن گفت: بازیکنان‌ ما بازی قابل قبولی ارائه دادند. در نیمه اول بسیار بهتر از راه آهن بازی کردیم و سوار بازی بودیم. بازی را باختیم و باید به محسن قهرمانی داور بازی تبریک بگویم.

وی ادامه داد: زمانی که ما در دوران قدیم بازی می‌کردیم داور وقتی در میدان با بازیکن دچار مشکل می‌شد به او اعلام می‌کرد پس از بازی با یکدیگر صحبت خواهند کرد و در حال حاضر نیز قهرمانی به این شکل قضاوت می‌کند. به نظر من او مانند آدم‌های گردن کلفت که در برنامه ۹۰ نشان داد، با بازیکنان صحبت می‌کند و ما نمی‌دانیم چرا کمیته داوران با او برخورد نمی‌کند.

سرمربی مس کرمان عنوان کرد:‌ به جز قهرمانی باید به دو بازیکن‌مان هم تبریک بگویم که نقش بسزایی در شکست ما داشت. بازیکنانی که به راحتی در زمین اخراج می‌شوند با سرمایه باشگاه‌ها بازی می‌کنند.

قاسم‌پور در مورد بازی گفت: در زمین راه‌آهن بازی می‌کردیم و از آنها بهتر بودیم. راه‌آهن در این بازی چندان موقعیت خطرناکی نداشت.‌ فوتبال ما همین است که می‌بینید. قضاوت‌های بسیار ضعیف در روند بازی تأثیرگذار است. امیدوارم داوری‌ها بهتر شود.

۱۳۹۱/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...