نسخه چاپی

رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش اقتصاد مقاومتي:

حماسه اقتصادی بسیج، علمی كردن كشاورزی در كشور است

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش اقتصاد مقاومتي كه با حضور مسئولين،فعالان بسيج سازندگي و بسيج مهندسين كشاورزي و فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت روستايي در سالن اجتماعات كانون جوانان بسيج اراك برگزار شد گفت: حماسه 24 خرداد امريكا را در برخورد با نظام جمهوري اسلامي در بن بست جديد قرار داد.

سردار نقدي با اشاره به تبليغات سنگين و بي تاثير استكبار عليه جمهوري اسلامي در طول 30 سال گذشته اظهار داشت: سند اين تبليغات از خود امريكايي ها و يا ضد انقلاب بود كه باعث شد مردم باور نكنند اما در فتنه 88 اتفاق بدي افتاد و كساني از داخل انقلاب، نظام انتخابات در ايران را دروغين و همراه با تقلب عنوان كردند و دشمن آن را مستمسك قرار داده و بر اين حرف نادرست تبليغات و يك "سِحر" ايجاد شد و حماسه 24 خرداد باطل السحر آن بود.

وي زمينه سازي داخلي براي فتنه 88 را خيانتي بزرگ دانسته و افزود: مردم در دوره بيداري اسلامي بايد بيشتر به سمت انقلاب اسلامي رجوع مي كردند ولي به دليل اين سحر در اين رجوع، مردد بودند كه در 24 خرداد همه فهميدند انقلاب اسلامي ايران از 200 هزار راي و 7 دهم درصد آرا نيز نمي گذرد چه رسد به 11 ميليون راي و اين حقيقت مردم سالاري ديني است.

ايشان با بيان اينكه موج علاقه به جمهوري اسلامي در جهان بيشتر خواهد شد تصريح كرد: مشاركت 73 درصدي مردم در انتخابات علي رغم بمباران شديد تخريبي و تبليغات دشمن يك حماسه واقعي بود و قلب مقام معظم ولايت را شاد مي كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين رسوايي كامل امريكا در دنيا توسط ملت ايران را ادامه حماسه سياسي عنوان نمود و بيان كرد: انتخابات با شكوه و غير قابل پيش بيني ايران اسلامي از يك سو؛ و حمايت امريكا از انتقال انحصاري و ديكتاتوري قدرت در قطر از سوي ديگر نكته قابل تأملي بوده و گواهي است بر رفتار خصمانه امريكا و ادعاي واهي دموكراسي از سوي غرب.

وي با بيان اينكه پس از شروع حماسه سياسي، نوبت به شروع حماسه اقتصادي در كشور است ادامه داد: دولت به تنهايي نمي تواند حماسه اقتصادي خلق كند چرا كه بدون حضور مردم حماسه سازي ممكن نيست و بسيج به عنوان نهادي مردمي در اين زمينه فعاليت هاي ترويجي در روستاها را آغاز نموده است.

ايشان گراني و بيكاري را دو مشكل اساسي امروز در كشور دانسته و خاطر نشان كرد: اين دو مشكل مانند دوكفه ترازو با هم تضاد دارند و تنها راهكار حل توأم اين دو مشكل در كشور، فعال سازي ظرفيت هاي پنهان با كمترين سرمايه و افزايش توليد است كه نتيجه آن ايجاد اشتغال و ارزاني مي باشد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان نمونه هايي از فعاليت هاي ترويجي و فعال سازي ظرفيت ها توسط بسيجيان اظهار داشت: فعاليت هاي 12 گانه توسط بسيج سازندگي از سال گذشته آغاز شده كه براي ترويج و اشاعه آنها حمايت آموزشي و ارائه تسهيلات انجام مي شود.

وي حماسه اقتصادي بسيج را علمي كردن كشاورزي در كشور عنوان نموده و تصريح كرد: علمي كردن كشاورزي در كشور با تشكيل سازمان بسيج مهندسين كشاورزي يعني كاهش فاصله توليد محصول توسط كشاورز نمونه و توليد ساير كشاورزان كه با فعاليت هاي ترويجي و آموزشي و تشكيل كارگروه هاي ويژه در روستاها صورت مي گيرد.

سردار نقدي در پايان سخنان خود خاطر نشان كرد: با انتقال آموزه هاي كشاورز نمونه به ساير كشاورزان در هر منطقه از كشور، توليد كشاورزي در كشور حداقل 2 تا 3 برابر افزايش مي يابد كه اين فرآيند درباره دام پروري نيز اجرا خواهد شد.

۱۳۹۲/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...