نسخه چاپی

دومین گلزن مونته‌نگرو شاگرد دایی شد

پست تخصصی این بازیكن ۳۰ ساله هافبك دفاعی است اما او با ۱۹۰ سانتیمتر قد توانایی بازی در پست هافبك بازی‌ساز را هم دارد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مارکو سپانوویچ با عقد قراردادی یک‌ساله با قرمزپوشان در لیگ سیزدهم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

پست تخصصی این بازیکن ۳۰ ساله هافبک دفاعی است اما او با ۱۹۰ سانتیمتر قد توانایی بازی در پست هافبک بازی‌ساز را هم دارد.

جالب است بدانید مارکو در تیم قبلی‌اش یعنی ملادوست پوتگوریکا بیشتر در پست هافبک بازی‌ساز به میدان رفته و این در حالی است بر اساس اعلام سایت باشگاه، دایی این بازیکن را برای پست هافبک دفاعی به خدمت گرفته است. مارکو پیش از آمدن به ایران فقط در لیگ‌های مجارستان و مونته‌نگرو فوتبال بازی کرده و تنها یک نایب‌قهرمانی لیگ مونته‌نگرو در کارنامه افتخارات او به چشم می‌خورد. بهترین عملکرد سپانوویچ در دوران بازیگری‌اش به سال گذشته برمی‌گردد که ۲۲۶۰ دقیقه برای ملادوست پوتگوریا بازی کرد و با به ثمر رساندن ۱۴ گل دومین گلزن بر‌تر لیگ مونته‌نگرو لقب گرفت و این در حالی بود که آقای گل این لیگ فقط یک گل بیشتر از سپانوویچ به ثمر رسانده است. البته به این نکته هم باید اشاره داشت که مارکو فصل گذشته ۵ گل خودش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و از همه مهم‌تر اینکه یک فصل قبل از این حتی یک گل هم به ثمر نرسانده بود. این بازیکن هیچ سابقه‌ای در تیم‌های ملی مونته‌نگرو نداشته و این یک نکته منفی در کارنامه او به حساب می‌آید.

سال گذشته پرسپولیس روبرتو سوسا برزیلی را برای پست هافبک دفاعی به خدمت گرفته بود که بعد از پارگی رباط صلیبی در هفته سوم برای همیشه از پرسپولیس رفت، حالا باید دید هافبک دفاعی جدید پرسپولیس که بر اساس اعلام سایت transfermarkt چیزی حدود ۱۷۵ هزار دلار قیمت دارد در تیم دایی چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارد.

۱۳۹۲/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...