نسخه چاپی

نيمي از تلفات سوريه، از طرفداران نظام هستند

افشار دروغ در مورد كشتار در سوریه

عکس خبري -افشار دروغ در مورد کشتار در سوريه

یك منبع در كمیته تحقیقات بین المللی ویژه سوریه با افشای دروغ پردازی كمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: 43 درصد قربانیان بحران سوریه از بهار 2011 تا پایان ماه گذشته از هواداران نظام این كشور هستند كه به دست تروریست ها كشته شده اند.

به گزارش العالم، اين منبع كه پژوهشگري انگليسي الاصل است و پيشتر در سازمان عفو بين الملل فعاليت داشته، اظهار داشت كه "ناوي پيلاي" كميسر عالي حقوق بشر سازمان ملل متحد، مانع انتشار گزارش حاوي اطلاعات مفصل هفت منبع داخلي و بين المللي درباره بيش از 100 هزار قرباني بحران سوريه شده است.

اين منبع درباره آمار كلي قربانيان بحران سوريه به "الحقيقه" گفت: خانم پيلاي و تيم نزديك به وي كه هيچ ارتباطي با حقوق بشر ندارند و به سازمان هاي گمراه كننده سوري و بيگانه كه آمار كلي و مفصل به كميساريا ارائه مي كنند، تكيه دارد، بازي پليدي را در خصوص اين آمار و ارقام انجام داده اند و كميساريا به ارقام كلي اكتفا كرده و مانع انتشار جزئيات واقعي قربانيان نظام سوريه شده است.

وي در اين خصوص نمونه اي از گزارش هاي دريافتي پيلاي از مركز ثبت موارد نقض حقوق بشر در سوريه كه با حمايت مالي سازمان اطلاعات مركزي آمريكا -که با پوشش صندوق هاي حمايت از جنبش هاي جامعه مدني اداره مي شود- را ذكر مي كند تا ميزان انحطاط اخلاقي خانم پيلاي و تيم همراه وي را بيان كند.
اين منبع خاطرنشان کرد: اين مركز ليست هايي دسته بندي شده با عنوان قربانيان وابسته به نظام و شهداي معارض! تقديم كميسر حقوق بشر كرد و هنگامي كه اين مسئله از سوي محققان كميساريا بررسي گرديد مشخص شد كه آن مركز كودكان و زنان را در رديف نخست قرار داده و اين امر از سوي كميساري به شدت تقبيح شد اما خانم پيلاي و تيم او به اين مسئله توجه نكردند.

وي افزود: مساله تمسخر آميز ديگر اين كه قربانياني كه اين مركز آنها را قربانيان هوادار نظام توصيف مي كند و اغلب زن و كودك هستند، شمار زيادي از آنها در انفجارهاي تروريستي كشته شده اند و اين بدان معناست كه اين مركز و كميسر مزبور هر دو از تروريسم دفاع كرده و رسما آن آن را پذيرفته اند و اين امر در تاريخ سازمان ملل بي سابقه است!

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...